pondelok 12. mája 2014

Top týždňa (1): Obľúbené postavy

http://luu-san.blogspot.sk/2011/05/nove-meme-top-tyzdna.html
Z dielne Luu

Obľúbené postavy


Je ťažké premýšľať nad mojimi obľúbenými postavami, keď sa mi v hlave objavujú skôr spomienky na filmové spracovania, kde sú hrdinovia väčšinou iní, než v knihe. Ale hor sa na to.


Rose Hathaway 
Kto by ju nemiloval? Okrem toho, že VA je moja obľúbená knižná séria, Richelle vie neskutočne vypestovať závislosť na postavách. Milujem, že Rose nie je strachopud a neplače stále. Emocionálne a povahovo mi príde úplne normálna, akoby bola skutočný človek (až na to, že je dhampír). Och a je bojovná, vtipná a drzá. Jedna z najlepších hlavných hrdiniek, ktoré som stretla (čítala).

Adrian Ivashkov
Už keď som sa rozbehla s tým VA, tak budem pokračovať. Pamätám si ako som ho vo VA nemala rada, pretože chcel prebrať Rose Dimkovi. Aj tak som však milovala jeho hlášky a rovnako drzú povahu akú má Rose. A tak som sa dostala k Bloodlines, kde si neviem predstaviť Adrianovu neprítomnosť a jeho samoľúbosť, hlášky atď...
  
Katniss Everdeen
Môžem povedať to isté, čo pri Rose. Zbožňujem odvážne ženské postavy, ktorý nerevú každých päť sekúnd a presne preto, je v mojom zozname obľúbených postáv aj Katniss. Odvážna, rozumná a spontánna dievčina, ktorá si ma dostala už pri prvej strane Hunger Games.
 
Sirius Black
Väčšina ľudí by si možno vybrala Harryho alebo hocikoho iného z tejto série, no ja skrátka inak nemôžem. Sirius je a bude jedna z mojich najobľúbenejších postáv a pri jeho smrti som plakala ako malé decko. Pamätám si ako som ešte nečítala knihy a videla som piaty film, kde ho zabili. Sestra bola smutná, ja ani nie. Vo filme bol len málo krát spomínaný. A tak som si prečítala knihu. Od vtedy plačem pri jeho smrtci knižnej či filmovej neustále. 

Lord Voldemort
Milujem ho. M-i-l-u-j-e-m. Jeho história, jeho výzor, jeho had (had ako zviera, myslím Nagini :D), to temno okolo neho... V podstate je to pravdepodobne najobľúbenejší záporák vôbec! Kto nebol smutný, keď bol nakoniec porazený? 


Jace Herondale
To najlepšie nakoniec. Asi by som mala byť už známa tým, že ja väčšinou hlavné hrdinky neobľubujem, pretože na nich vždy nájdem niečo, čo ma štve. Preto sa viac sústreďujem na mužské postavy a Jace nemôže chýbať. V pohode by sa mohol rovnať Adrianovi úplne vo všetkom. Vtip, šarm, samoľúbosť, drzosť... až na to, že Jace je k tomu sexy vyšportovaný bojovník s blond hrivou. Lenže rovnako ako u Adriana aj on toho ukrýva veľa pod povrchom. Stačila mi jedna strana, aby som sa do tejto postavy zaľúbila. 

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať