piatok 11. júla 2014

30 Day book challenge (1)


Vzhľadom na to, že poslednou dobou sledujem veľa blogov s nejakými challengmi, tak som sa rozhodla, že niečo urobím aj ja. Lenže, aby som 30 dní neodpovedala len na jednu otázku (mimochodom, nebudem to postovať každý deň :D), budem odpovedať rovno na dve, z dvoch rôznych zoznamov. 
Prvý je všeobecný o knihách a ten druhý o Harry Potterovi. Snáď sa vám to bude páčiť.

Tu sú zoznamy...

1. Najlepšia kniha, ktorú si čítala minulý rok

Uhm... tak nad tým budem musieť dlho premýšľať, pretože si už ani nepamätám, čo som čítala minulý rok. Mám taký pocit, že Divergenciu som čítala koncom 2012, takže potom môžem spokojne odpovedať, že to bude celý séria TMI (teda až na poslednú časť). A vlastne aj TID, keďže som to tiež vtedy čítala. Teda len prvé dve časti. Knihu jednu povedať nemôžem, pretože sa to nedá. Skrátka celá séria a basta.


1.HP Obľúbená kniha zo série

Neexistuje. S ťažkosťami si môžem vybrať zo všetkých ostatných mojich obľúbených sérii (VA, Džínsový denník, Divergencia, TMI atď), ale tu nie. Proste nie. Veď jet o kurník šopa Harry Potter. Všetky diely sú rovnako geniálne. Tretí, štvrtý, piaty, siedmy... ach jaj. Nedokážem vybrať jeden.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať