sobota 12. júla 2014

30 Day book challenge (2)

A je tu druhý deň book challenge, teda ďalšie dve otázky. Uvidím, dokedy ma to bude baviť odpovedať len na jednu otázku. Nakoniec to skončím o pár dní s tým, že už som na všetko odpovedala. Upsík.
 

 2. Kniha, ktorú si čítala viac ako trikrát
 No toto, že neviem či som niečo čítala viac ako trikrát. Možno trikrát presne, neviem. Väčšinou totiž prečesávam len pasáže, ktoré sa mi najviac páčili a tie potom stále dookola čítam.
Ale myslím, že The Duff od Kody Keplinger a prvý diel VA som čítala viackrát.

2. Tvoj najobľúbenejší film zo všetkých
Musím povedať, že to bude tretí a piaty. Tretí bol skrátka skvelý a netajím sa tým, že viem tam milión scén naspamäť.


"Potter! Prečo sa potulujete v noci po chodbách?"
"Som námesačný."
"Ako nehorázne sa podobáte na svojho otca. Aj on bol nesmierne arogantný a večne sa naparoval."
"Môj otec taký nebol a ani ja nie som, a teraz keby ste boli taký láskavý a sklonili svoj prútik."
"Vyvráťte vrecká. Vyvráťte vrecká! Čo je to?"
"Rezervný pergamen."
"Roztvorte ho. Ukáž svoje tajomstvá. Čítajte."
"Páni Námesačník, Červochvost, Tichošľap a Paroháč skladajú kompliment profesorovi Snapovi a..."
"Ďalej."
"A prosia ho, aby nestrkal svoj nenormálne veľký nos do cudzích vecí."
"Ty malý nevychovaný...!!"
"Profesor!"
"Aaaa Lupin, na malej prechádzke za mesačného svitu?"
(áno, naozaj to viem naspamäť)


Je tiež pravda, že aj tretia kniha bola super a mnoho pasáži bolo iných, lenže aj tak milujem tretí diel.


"Á pozrime sa, hádate sa ako starí manželia."
"Bež sa hrajkať so svojimi skúmavkami!"



A piaty film? Zložitá história. Totiž, knihy som začala čítať až medzi šiestym a siedmym filmom myslím. Možno medzi piatym a šiestym. To je jedno, ale pointa je, že keď som čítala piatu knihu, už dávno som videla film, ktorý som zbožňovala. Lenže potom som si prečítala knihu a mala som nervy, že z tej knihy pomaly nič vo filme nebolo. Kniha je možno aj najlepšia... nie nie je. Sakra (:D). Film je ale tiež skvelý, keď neberiem do úvahy knihu.
 ...
Ach áno, teraz som si spomenula. Knihy som čítala medzi piatym a šiestym filmom.

 


2 komentáre:

  1. Máš trpezlivosť teda :D Ja som HP vynechala ale Baby to brali po 10.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D trpezlivosť neurobiť hneď všetky úlohy alebo trpezlivosť to fakt robiť 30 dní ? :DD ani na jedno trpezlivosť nemám, to je v tom :D

      Odstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať