štvrtok 28. mája 2015

Recommendations: New Adult


A som tu s novou rubrikou. Je to niečo podobné ako Introducing, avšak tam skôr predstavujem jednotlivé knihy či autorov, zatiaľ čo tu budem tvoriť zoznam kníh, ktoré vám odporúčam na základe vlastného čítania. Nepôjde len o kadejaké knihy aké ma napadnú, ale články budú vždy na nejakú tému. Tentoraz sú to New Adult knihy.

Séria Beautiful Bastard
(Christina Lauren)

Hľadáte knihy so sexi boháčmi v oblekoch? Toto je séria stvorená na základe našich ženských snov. V každej knihe je iný príbeh, ktorý je síce založený na rovnakej kompozícií, no pri nových postavách a deji si to ani nebudete všímať. Séria sa dá čítať aj bez nadväznosti, no v novších knihách sa objavujú predošlé postavy, a zároveň sú všetky diely skvelé, takže sa oplatí čítať pekne postupne. Či už chcete čítať o vzťahu medzi šéfom a asistentkou, o ambicióznych ženách, o sexi podnikateľoch, o nezáväznom sexe... proste tu nájdete všetko. Nemusíte sa ani báť, žeby ste čítali neustále tie isté erotické scény dookola, lebo autorky majú naozaj fantáziu a dokázali vyšpecifikovať erotické chute pre každú postavu. Zaručene sa nebudete nudiť.
Moja recenzia 1 2

Amour Amour
(Becca a Krista Ritchie)

Rovno vám môžem odporučiť všetky knihy od týchto autoriek, no Amour Amour je jedna z najlepších New Adult kníh, aké som čítala. Má to originálny príbeh (Artistka v cirkuse? Ako... koľko kníh poznáte o niečom takom? O Aerial?), hrdinka sa počas knihy postupne vyvíja, je tam jeden Ruský boh (nie, nie je to Dimitri) a celé sa to odohráva v Las Vegas. Čo viac si priať? Erotické scény nie sú nejako vyšperkované a povedala by som, že ich tam nie je ani tak veľa, no to vám absolútne nebude vadiť, pretože pri tých emóciách si takéto drobnosti ani nebudete všímať.

Ugly Love a Maybe Someday
(Colleen Hoover)

Tu by sa taktiež dali zaradiť rovno všetky knihy od autorky, no ak riešime len NA (alebo aspoň to, čo ja považujem za NA knihy), tak z tých, ktoré som čítala mi ostávajú len tie dve. Autorka má skvelý štýl písania, vďaka ktorému knihu neodložíte, kým ju nedočítate. Colleen vymýšľa pútavé príbehy, pri ktorých mi niekedy vadí tá očividná hra na city. Avšak pri týchto dvoch mi to absolútne nevadilo. V Ugly Love sa môžeme zaľúbiť do v mojej hlave veľmi príťažlivého pilota Milesa a sledovať jeho vzťah s Tate, pri ktorom si neraz budete trieskať hlavu o knihu a nechápať, prečo nie sú spolu. Maybe Someday je originálny príbeh, o ktorom vám viac ako to, že je to láska medzi dvomi hudobne nadanými mladými ľuďmi. Síce to má pár múch, no jednoznačne stojí táto kniha za prečítanie a garantujem vám, že takýto príbeh len tak niekde nenájdete.
Goodreads 1 2
Moja recenzia 1 2

Séria Losing it
(Cora Carmack)

S touto dokonalou sériou som strávila minulé leto a pred pár mesiacmi som sa dokonca mohla tešiť zo slovenského prekladu (odmyslíme si prosím tú otrasnú obálku). Keď som čítala prvý diel po prvýkrát v angličtine, hneď som sa zaľúbila do autorkinho štýlu písania. Kniha bola plná vtipných hlášok, čo mi úplne vynahradilo neoriginálny dej. (Študentka a profesor? Len ťažko nájdete originálny dej, to vám poviem. Najlepší príbeh s týmto vzťahom má jednoznačne Veiled Innocence, ale o tom v inom článku.) Zo slovenského prekladu som bola sklamaná a myslím, že som to aj vyjadrila v hodnotení. Sériu dostávajú na tento zoznam hlavne pokračovania Faking it a Finding it. Hlavnými postavami sú kamaráti Bliss z prvej knihy, ktorí sa snažia zariadiť si svoj život po skončení výšky. Kým Cade sa stáva Maxinym tajomstvom pred rodičmi, Kelsey objavuje svet. Ak sa vám nechce čítať celú sériu, čo nemusíte, lebo knihy (teda hlavne dvojka a trojka) na seba nenadväzujú., určite si prečítajte aspoň tretí diel. Kniha ako stvorená na leto a jedna z mojich najobľúbenejších. Spolu s hrdinkou, ktorú si neskutočne zamilujete, sa dostanete do Prahy, Budapešti, Nemecka či Talianska.
Moja recenzia 1 2 3 4

The Design a Scoring Wilder
(R.S. Grey)

Zatiaľ moje jediné dve knihy od tejto autorky, no určite nie posledné, pretože boli dokonalé. Obe sú založené na rovnakej kompozícií, čo si uvedomíte, keď si obe prečítate, no čo tam po tom. Obe majú zaujímavý príbeh bohatých ľudí, dokonalých chlapov a fúru vtipu. Ako vážne, autorka je vtipnejšia ako Fľak (pamätá si to ešte niekto ? :DD). The Design je síce druhý diel série, no je označovaný aj ako standalone, čiže prvú knihu ani nemusíte čítať. Hrdinka sa dostáva do úspešnej dizajnérskej firmy, kde sa snaží zviesť jej šéfa. Áno, snaží, práve preto sa mi to tak páči. A Scoring Wilder? Hrdinka hraje futbal a tak trochu sa zaľúbi do svojho trénera, takže už viete prečo sa mi toto tak páči. Nejde však o hocijakého trénera, ale jedného z najlepších amerických futbalistov, ktorý je neustále pod dohľadom novinárov. Keď už toto vás nenaláka, tak ja neviem čo.
Goodreads 1 2
Moja recenzia 1 2 

Easy Vrtue
(Mia Asher)

Poviem vám rovno na rovinu, že zo všetkých vyššie spomínaných kníh, je táto najslabšia, ale je stále dobrá. A podľa mňa aj originálna a dosť neznáma, preto som ju sem zaradila. Hlavná hrdinka je totiž zlatokopka. Priživuje sa na mladých boháčoch, ktorí jej kupujú drahé oblečenie, šperky, berú ju na rôzne gala večery a vozia ju v drahých autách. Na oplátku chcú len jednú vec - sex. Blaire sa však v živote objaví niekto nový. Tajomný boháč, ktorý má presne určené pravidlá, čo a ako sa bude odohrávať a zároveň necháva Blaire, nech si sama určí svoju cenu. Kniha sa stupňovala až k záveru, ktorý ostal dosť otvorený a vedy som už bola nadšená a nedočkavá na ďalší diel. Hrdinka

Snáď som vás na nejakú z týchto kníh nalákala a určite bude ešte nejaký článok, kde vám budem odporúčať ďalšie a novšie NA knihy. 
Čauky

8 komentárov:

  1. Prečo je tých kníh, čo si chcem prečítať, tak veľa??? A hlavne, prečo je tak málo času???
    Všetky z týchto mám zaradené v to-read poličke, ale ktovie, kedy sa k nim zas dostanem. Ugh.
    Inak som premýšľala, že si Losing it aj kúpim, keď to konečne preložili, ale teraz som na vážkach, či po tom nesiahnuť radšej po anglicky. No ešte uvidím. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej ne? :D
      Losing it skôr v angličtine odporúčam :) ale záleží to na tebe :)

      Odstrániť
  2. Maybe someday a Losing it jsou moje srdcovky :) I když uznávám, že značně přeslazené, člověk to musí trefit a číst v nějakém romanticky laděném období :D Krásný článek!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne presne :D miestami presladené, ale ak má človek na také náladu, tak sú skvelé :) ďakujem :))

      Odstrániť
  3. Nepoznala som žiadnu z kníh, takže vďaka za nové typy, neviem, či mi nejaká kniha vyslovene sadne, ťažko povedať, ale možno sa po nejakej poohliadnem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nz :) snáď čosi z tohto zoznamu vyskúšaš :)

      Odstrániť
  4. Přiznávám se, že jsem ani netušila, že se to jmenuje New Adult (kdo se v těch nových žánrech má vyznat :D), ale četla jsem Losing It, ale to mě bohužel nějak moc nezaujalo.

    hrbitov-meho-ja.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať