utorok 26. júna 2018

Desať filmov na desať nálad

Nedávno som čítala článok na blogu wonderingaboutnina, kde autorka spísala niekoľko nálad a podľa nich odporúčala knihy. A keďže som filmový maniak, tak prečo sa neinšpirovať. Zadám vlastné nálady a k ním vám bude odporúčať skvele filmy.

Set It Up
Dlho som nepozerala takú vtipnú romantiku, aká bola táto. Milujem Zoey Deutch, takže sa mi fakt nesmierne páčil tento film, hlavne istá opitá scéna s pizzou. Ide o príbeh dvoch asistentov, ktorí sa rozhodnú dať svojich šéfov dokopy, aby od nich mali konečne pokoj.
Odporúčam všetkými desiatimi!

Nebezpečná krása
Toto je jednoznačne jeden z mojich najobľúbenejších filmov a zopárkrát som ho tu už určite spomínala. Príbeh sa odohráva v Taliansku v období renesancie a hlavná hrdinka je kurtizána. Je to skutočne jedinečný, zdrvujúci a krásny film, ktorý by mal vidieť každý.

Before Sunrise
Čo by to bol za článok, keby som neodporúčala práve Before Sunrise a vlastne aj celú trilógiu? Toto je asi môj sen, takto niekam cestovať a náhodne s niekým stráviť deň v cudzom meste a celý čas sa po ňom prechádzať a zhovárať presne tak, ako postavy v tomto filme, ktoré takto strávia noc vo Viedni.

S láskou Simon
Chvíľu som premýšľala či odporučiť Daj mi tvoje meno alebo toto, ale keďže S láskou Simon je teraz v kinách, tak vám odporúčam práve tento film. Kniha ma síce až tak nedostala a stále ju nie som schopná dočítať, no film opravil všetko to, čo mi v knihe vadilo, bolo to vtipné, zlaté a rozplakalo ma to tak trikrát. Okrem toho sa mi páčilo to, že to bol taký film, ktorý môžem pustiť rodičom, aby zmenili svoj názor.

O 28 dní...
Som milovník zombie filmov a Resident Evil 1 bude asi navždy môj obľúbený, ale 28 Days Later je tak niečo iné a zaujímavé, že jednoznačne odporúčam. Pre zmenu sa príbeh odohráva v Británii a iba tam sa daný "mor" rozšíril, takže zvyšok sveta je v pohode. Hlavnú rolu hrá Cillian Murphy a film má aj voľné pokračovanie 28 Weeks Later.

Okja
Ak to ešte neviete, tak milujem Lily Colins, takže, samozrejme, pozerám všetko, v čom sa objaví. Okja je však niečo úplne iné, než zvyčajne pozerám. Je to z časti fantasy film pritiahnutý za vlasy, a z časti niečo tak realistické, že vás to možno donúti aj stať sa vegetariánom. Dosť som si pri tom poplakala a hoc to bol nesmierne zvláštny film, fakt sa mi páčil

Sedem
Milujem trilery, aj keď ich pozerám skutočne málo a len málokedy sa stane, že sa mi nejaký absolútne vôbec nepáči. Sedem je už taká klasika, kde hrajú Morgan Freeman, Brad Pitt a Kevin Spacey. Niektoré scény sú fakt nechutné, ale ten nápad a postavy sú skvelé. Vrah totiž zabíja podľa siedmych hriechov.

Interstellar
Matthew McConaughey, Anne Hathaway, Jessica Chastain, Christopher Nolan, Hans Zimmer. Čo viac vám mám povedať, aby ste sa uistili, že je to dokonalý film? A tak ako Inception, aj toto bol film, ktorý mi riadne potrápil mozog, hlavne ku koncu, keď som bola nesmierne zmätená. Ak ste ešte tento skvelý film nevideli, tak by ste to mali rozhodne zmeniť.

Večný svit nepoškvrnenej mysle
Z neznámych dôvodov som sa tomuto filmu neustále vyhýbala. Fakt neviem prečo, no keď som si to konečne pozrela, tak som si trepala hlavu o stenu, že prečo som to nevidela skôr. To je tak niečo iné, zaujímavé a zvláštne, že takú romantiku ste ešte fakt nevideli. Hrdinovia sa totiž rozhodli vymazať si jeden druhého z mysle. Och a hlavné roly stvárňujú Kate Winslet a Jim Carrey! 

Spotlight
A nakoniec Oscarový film za rok 2015. Tak trochu sa mi ho ani nechcelo pozerať, no keď som tak urobila, tak som bola nesmierne prekvapená z toho, aký dobrý bol. Film je natočený na základe skutočných udalostí a zaoberá sa škandálom detského znásilňovania v cirkvi. 

Videli ste niektorý z týchto filmov? Páčil sa vám? Nalákala som vás na nejaký?


8 komentárov:

  1. Článok si ukladám. Často sa mi stáva, že mám neurčitú náladu na nejaký film, no kým ju definujem, tak ma aj prejde chuť pozerať alebo kým nájdem film, ktorý by mi vyhovoval. Toto sú však fajn nápady, takže ďakujem :D. Večný svit nepoškvrnenej mysle a ešte o niečo viac Before Sunrise ma poriadne lákajú, takže verím, že už čoskoro... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oooch to som rada :) ja tiež mám často presne také nálady na niečo konkrétne a nič iné nechcem pozerať :D Before Sunrise odporúčam všetkými dvadsiatimi :D

      Odstrániť
  2. Super článok, filmový tipy sa vždy zídu. :)
    Videla som akurát Interstellar a to bolo fakt super. Okrem toho sa určite chystám na Set It Up. Okju registrujem už dlhšie, ale stále neviem, či to pozerať, lebo to pôsobí hrooozne smutne. :D A teda vďaka tvojmu článku si určite musím posvietiť minimálne na Nebezpečnú krásu a Before Sunrise.:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej no Okja bola dosť smutná. A zároveň taká... neviem... nesmierne zvláštny film :D Nebezpečnú krásu a Before Sunrise odporúčam asi najviac :D

      Odstrániť
  3. Ja sa už taaaak ldho chystám pozrieť si Interstellar. Všetci hovoria, aké to je super, dokonca jeden z mojich bývalých profesorov stále vysvetľoval gramatiku na tom filme, lenže nikto sme mu nechápali, keďže sme to nevideli.
    Set It Up mám už dlhšie v hľadáčiku, resp. od vtedy, čo som si prvýkrát všimla ako o tom hovoríš na IG. Zoey je topka a vidieť ju v niečom, kde nehrá len klasickú tínedžerku môže byť fajn zmena. :)
    Vďaka za ostatné tipy, isto sa zídu, hlavne počas voľna.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už si pozri ten Interstellar! :D Zoey milujem <3 a fakt to bol super film, takže odporúčam tiež :D Nie je začo :)

      Odstrániť
  4. Na „S láskou Simon“ se rozhodně plánuji podívat, „Sedm“ je jeden z mých nejoblíbenějších filmů a „Okja“ chci zhlédnout taky. Lily Collins je moc sympatická herečka. :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sedem je fakt super! A aj S laskou Simon a Okja, rozodne odporúčam :)

      Odstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať