sobota 5. januára 2019

Zhrnutie 2018 || KNIHY

V predchádzajúcom článku ste si mohli prečítať moje zhrnutie filmov, ktoré som tento rok videla, a ktoré sa oplatí pozrieť, teraz to pre zmenu budú knihy. Avšak upozorňujem, že toto bol zatiaľ môj najhorší čitateľský rok, keďže som prečítala len 23 kníh a veľa, preveľa som ich nedokončila. Nemám sa na čo vyhovárať, prečo som nečítala viac, skrátka sa mi nechcelo, nemala som chuť čítať ani blogovať, často som nemala ani čas. No ale každopádne poďme na to. A tiež mi nezabudnite v komentároch napísať, ktoré knihy by ste do jednotlivých kategórií zaradili vy.
Mia u mňa tento rok jednoznačne vyhrala, keďže sa okamžite po dočítaní knihy Nevernight stala jednou z mojich najobľúbenejších hrdiniek vôbec. Inteligentná, krvilačná a vtipná. Ja také rada.

Doteraz nechápem, ako som sa tejto knihe mohla takto dlho vyhýbať. Toľko som o nej všade počula, aká je super a mne sa ju proste nechcelo prečítať. A teraz to ľutujem, lebo jednoznačne patrí k tomu najlepšiemu, čo som tento rok čítala. A veľkú úlohu v tom, prečo sa mi kniha tak páčila, zohráva Valek, ktorého som milovala od prvej strany.

Doteraz si pamätám, ako som cestovala vo vlaku, keď som Roomies čítala, sedela som v plnom kupé a snažila sa zakryť smiech, čo sa mi teda rozhodne nedarilo. Ak sa chcete zasmiať, tak vám jednoznačne odporúčam Roomies.

Tento rok som to nemala ťažké vo vyberaní obálok, pretože Nevernight má jednoducho krásne obálky, ako americkú (obrázok), tak aj britskú, ktorú mám ja doma.

The Hating Game som počúvala ešte v Holandsku ako audioknihu počas bicyklovania, a krásne mi spestrila ranné januárové bicyklovanie do a zo školy, keďže som sa neustále usmievala od toho, aké to bolo zlaté a vtipné. Dlho som nečítala takú dobrú NA knihu, ktorá by mala aj skutočný príbeh a nebola by len o sexe.

Síce tu by som mohla opäť zvoliť Nevernight, trochu to obmením a spomeniem Illuminae, čo je snáď druhá najlepšia kniha tohto roku, ktorú som čítala. Neskutočne sa mi páčil ten formát, v akom to bolo písané, bolo to vtipné, šokujúce, miestami strašidelné, skrátka fakt jedinečné čítanie.

Tu musím povedať, že Korytnačky neboli úplne katastrofálna a otrasná kniha. S niektorými, ktoré som do tejto kategórie zaradila v minulosti sa to ni nedá porovnať. Bola to v pohode kniha, no žiaden skvost. Nudný príbeh, nezaujímavé postavy, trvalo mi večnosť, kým som to prečítala. Greenovi to už akosi nejde.

Opäť, nebola to zlá kniha, len skrátka to nenaplnilo moje očakávania a ostala som sklamaná. Hlavne teda preto, že kniha sľubuje príbeh o krasokorčuľovaní, čo do polovice aj spĺňa, no keď som sa už tešila, že budú nejaké tie súťaže, budem tŕpnuť a dúfať, že vyhrajú alebo čo, tak autorka zrazu začala riešiť niečo úplne iné a zbytočne to odrazu malo ďalších milión vedľajších dejových línií.

Áno, áno, určite ste to čakali, najlepšia kniha roku 2018 je pre mňa Nevernight, ktorá síce začala veľmi pomaly, no ten príbeh, to písanie, tie postavy... skrátka to bol jeden úžasný zážitok a už sa neviem dočkať pokračovania, ktoré na mňa čaká na poličke.



3 komentáre:

  1. Nevernight si musím už konečne prečítam, znie to super.:) Aj na Hating Game si robím zálusk. :D Inak s Illuminae súhlasím, je to mega séria, už len dočítať trojku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anooo urob to! Bolo to úžasné <3 Aj Hating Game :D a ja akurát Obsidio čítam, ale úprimne, zatiaľ to nemá na prvé dva diely :(

      Odstrániť
    2. Nieee, to je vždy také smutné, keď finále nie je také epické, ako by si séria zaslúžila. Ale tak hádam sa to ešte zlepší. :D

      Odstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať