štvrtok 31. júla 2014

30 Day book challenge (5)

 

Po.... dlhom čase som späť s dvomi challengmi, ktoré som predtým pridávala každý deň, teraz tak každý... týždeň (ups:D). A aby ste nečítali len nejaké nudné dve otázky, odpovedám rovno na štyri z každého challengu, takže dokopy osem!! No nie je to bomba? (tá irónia).


8. Najpreceňovanejšia kniha
Jednoznačne 50 odtieňov sivej. Ale našlo by sa aj zopár ďalších exemplárov.

9. Kniha, o ktorej si si myslela, že ju nebudeš mať rada, ale milovala si ju
Prvý Harry Potter... ako fakt. Som si myslela, že to bude taká hlúposť, lebo prvý diel filmu je taký ešte... no ako pre deti, ale milovala som to! Je jedno, ktorý Potter, proste furt skvelý Potter. hah. Ale napríklad ani také Nástroje smrteľníkov či Pekelné stroje ma na prvý pohľad nezaujali a nepustila by som sa do toho nebyť vychádzajúceho filmu minulý rok. Hovorila som si, že to bude určite nejaká hlúposť. Vtipná som bola, nie?

10. Kniha, ktorá ti pripomína domov
Nebite ma, ale ja fakt neviem ani nechápem vlastne. Ako mi má kniha pripomínať domov? Ja neviem, čítam samé americké hlúposti atď atď, takže veľa mi toho domov nepripomína. Možno nejaký Džínsový denník... ja fakt neviem. 


11. Kniha, ktorú nenávidiš
Všetky moje štyri nenávidené knihy nájdete v mojom Book Sacrifice TAGu, ale pripomeniem vám to znovu - The Boy Who Sneaks in My Bedroom Window. Úplná konina a už nikdy v živote nechcem vidieť ani obálku ani názov ani nič. Ten názov ani nikdy neviem napísať, tak ho stále kopírujem!!



8. Čo si myslíš, že by bol tvoj najobľúbenejší predmet na Rokforte?

Keďže by sa mi určite nechcelo študovať knihy a podobné hlúposti, určite by som nechcelo chémiu v inom podaní so strašidelným Snapom, tak si vyberám Obranu proti čiernej mágii alebo Transfiguráciu. Mať hodiny s Lupinom či McGonagallovou je môj sen.

9. Tvoja najmenej obľúbená mužská postava a prečo
Musím vám povedať, že Malfoy v knihe bol totálny debko, ale milujem Feltona, preto Malfoya nepoviem. Miesto toho poviem Fudge minister mágie, pretože nikdy nikomu neverí, stále musí mať pravdu práve on a skrátka... je to dilino. Ale nemala som rada ani Crabba a Goyla, lebo sú takí hlúpi, nemajú vlastní mozog. A Pettigrew, ew ew ew. Ale ani Snapa som nemala nejako extra v láske. Prepáčte, ja však nepatrím k tím, čo shipujú Lily a Snapa a milujú Snapa. Ja som ho nikdy nemala rada, zatiaľ čo sestra sa nad ním rozplývala. 

10. Vyber si jedno: Horcruxy alebo Dary smrti
Ak ešte neviete, tak vám poviem, že som neskutočne nerozhodný človek! Trvalo mi dlho, kým som sa KONEČNE rozhodla, ale ja by som si vybrala Horcruxy. Áno, je hrozné rozštvrtiť si dušu atď atď, ale keď ja chcem žiť naveky!! A čo by som mala z Darov smrti? Nemám potrebu oživovať mŕtvych a kakať keksy od strachu, najmocnejší prútik mi taktiež netreba a neviditeľná som aj bez plášťa. Takže tak.

11. Postava, s ktorou sa najviac stotožňuješ
Viete, že ani neviem? Ja sa väčšinou v knihách s nikým nestotožňujem, pretože to neviem, keď sú postavy napríklad čarodejníci alebo upíri alebo čo. Lebo ja to nikdy nebudem!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať