pondelok 28. júla 2014

Zombie Apocalypse Book TAG


Keď som to videla u Mati na blogu prvýkrát, hneď som vedela, že tento TAG musím spraviť aj ja. Tak hor sa na to.

O čo ide?
  • Máme 10 otázok.
  • Vyberte 5 kníh (najobľúbenejšie, najpopulárnejšie, totálne náhodné, ako chcete), ktorých názvy napíšete na papieriky.
  • Potom losujte prvú knihu.
  • Prvou knihou listujete, až zastavíte na určitej stránke. 
  • Prvé meno, na ktoré narazíte je odpoveď na otázku.
  • Každá knižka vám dá dve mená.
 1.
Moja prvá vylosovaná kniha je SAKRA Harry Potter a Väzeň z Azkabanu :(((

Kto by pri zombie apokalypse zomrel ako prvý?
 HARRY - a sme v riti. Ako nič v zlom voči ostatným, ale veď je to Harry Potter! Párkrát mávne prútikom a všetkých nás zachráni. Aj keď, samozrejme, nie je to Dumbledore, ten okrem expeliarmus pozná oveľa viac kúzel.

Koho by som strčila zombíkom do náručia, aby som sa zachránila?
DUBLEDORE - skončili sme.  Čo si počneme, keď Harry zomrie ako prvý a Dumbledora hodím pred seba ako ochranný štít? Myslím, že mi nejako odumrú všetky mozgové bunky počas zombie apokalypsy. Neviňte ma! Strach robí svoje!


2.
Moja druhá vylosovaná kniha je Krásna Katastrofa. Och dúfam, že to bude niečo hrozné, takej Abby by som sa rada zbavila hneď na začiatku apokalypsy. 

 
Kto sa ako prvý premení v zombie?
TRAVIS - Nie žeby som ho nejako zbožňovala alebo čo, ale mať ho na svojej strane by bolo oveľa... logickejšie. Veď chápete, veľký, silný, nebojácny, ten by nás hentých mozog žerúcich oblúd zbavil hneď. Aj keď... nechýbal by mi. 

Kto ma strčí do náručia zombíkom, aby sa zachránil?
BENNY - nečudujem sa. Taký debilko, čo chce zachrániť krk len sám sebe. Naňho by som si dávala pozor tak či tak.


3.
Ďalšou vylosovanou knihou je... chvíľka napäta... Úsvit. Och, len dúfam, že mi nikto z tejto knihy neostane na krku.

Idiot tímu...?
BELLA - tak TOTO vyšlo úplne presne super. hahahhaha. Pravda pravda. Ak tam Bella nebude mať Edwarda, tak radšej použijem ju ako svoj ochranný štít než Dumbledora. (hmm... teraz mi došlo, Bella vlastne JE ochranný štít :D)

Mozog tímu...?
ROSALIE - to vlastne ani nie je tak nereálne, Rosalie je aj celkom inteligentná dokonca!  A narozdiel od Edwarda, aspoň by na to so zombíkmi nešla diplomaticky.


4.
A je tu ďalšia vylosovaná kniha, ktorou je Džínsový denník 3. Snáď to všetci prežijú!! (až na takú Simonu)

Ošetrovateľ tímu...?
SIMONA - čo som práve povedala!!!!! Sakra, všetci pomrieme!!! Tá by nás od škodoradosti a debility radšej ešte viac rozrezala alebo čo. 

Expert na zbrane...? 
LUKÁŠ - konečne mi niečo okrem Belly vyšlo. Lukáš by mohol byť expert na viac vecí (if u know what I mean hihihih :3). Lukáš si môže so svojimi zbraňami robiť čo len chce hihi.  


 5.
 A poslednou vylosovanou knihou je Čo sa stalo Mare Dyerovej. Vlastne nie je ani vylosovaná, lebo už len ostala.

  Bitkár tímu...?
NOAH - super super super! Sme zachránení! Ten sa vie biť a riadne! A dokonca ani neutrpí veľa zranení... teda utrpí, ale nepotrvajú dlho (ak ste čítali knihu, chápete... a ak chápete aj napriek tomu... tak sorry za spojler :D).

Kapitán tímu...? 
JUDE - mením názor. Už nie sme zachránení. Ten pravdepodobne nebude mať veľa strpenia s ničím a radšej nás sám pozabíja a kto vie čo ešte urobí (ak ste čítali knihu, snáď chápete, čo tým myslím!). Zišla by sa tu dajaká Mara.  




Tak dúfam, že sa vám tento TAG páčil a aj moje odpovede. A určite sa doňho zapojte, pretože je to super!! :)

5 komentárov:

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať