utorok 29. júla 2014

Kúzelná knihovníčka (2)

Z dielne Abyss

Taký menší update mojej knihovníčky, tentoraz vo forme videa. Naposledy som vám ukazovala knihovníčku v marci, pár vecí mi pribudlo, v obývačke máme nové poličky, kam som presunula knihy a trochu som ich zvyšné poposúvala.

Tiež premýšľam, ako ich mám uložiť, pretože v tej vrchnej poličke mám fakt chaos, no veď uvidíte samy. 
Inak mám hrozný hlas vo videu a slová "takže", "tak" či "vlastne" tam použijem asi aj viac ako desaťkrát.
Tiež mi o chvíľu má prísť jedna nová kniha a ďalšia kniha - Pýcha a predsudok je požičaná, takže na poličke chýba.

Nech sa páči video :) (och a nieeee nevšímajte si moje skvelé preklepy pri menách autorov, na Kossaková som skoro Kosatková povedala :D)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať