nedeľa 3. augusta 2014

Diary: Košická ZOO + photodiary (júl)


Vítam vás pri ďalšom článku Dear Diary.
Najprv vám poviem, že som v piatok prvýkrát išla do roboty. Pracujem v USS a robím takú administratívnu robotu. Lenže, čo je na tom hrozné? Musím vstávať o pol 6 ráno!!! To je skôr, než keď vstávam na nultú!!! V robote sa dosť nudím, ale za tie peniaze to snáď stojí.

A druhá udalosť? Včera som bola konečne v ZOO! Kedysi som tam chodila pravidelne každé dva týždne. Akosi sa stalo, že som tam nebola vyše roka a včera som sa rozhodla, že tam skočím so sestrou, veď prečo nie? Kam ísť, keď je vonku 35 stupňov? 
Objavila som nové zvieratá a zavítala aj na cestičky, kde som ešte nebola. Milujem našu ZOO. Jediná škoda je, že nemáme slony a žirafy. A celkovo mám pocit, akoby sme mali málo zvierať. ZOO má málo peňazí, čo je hrozné, pretože si dokážem predstaviť kopu vecí, ktoré by sa tam dali postaviť. Na takom veľkom priestranstve sa dá postaviť všeličo. 
A teraz otázka za milión, uhádnete, ktoré zviera z našej ZOO milujem úplne najviac? (indícia: sledujte fotky)
 + vám oznamujem, že pár fotiek ešte pridám, na ktorých som aj ja nie len sestra, lenže ona ich má v mobile

v tento moment som bola veľmi rada za môj mobil. Takto krásne zaostriť... juj :3

Nemo/Marlyn sa opieral o sa-sa-sanku (:D) a Dory stále len plávala hore dole, jediná fotka, kde sa mi ich podarilo zachytiť spolu.
sestra a jej armáda srniek :D
prvýkrát som videla vĺčkov v ich novom výbehu hihi
tento krkavec kedysi hovoril "ahoj". včera mlčal :(
HEDVIGA!!!

toto je MOJA kozička :3 mi olizovala ruku a mojkala sa s ňou a nechala sa hladkať ako pes haha
jelenča, ktoré sme pomenovali Justin :D
došla mama jelenica (laň), ktorú sme pomenovali Julie
a nakoniec aj GIGANTICKÝ otec jeleň, ktorého sme pomenovali Jemen :D


+ photodiary
Anežka (naša - ten gigant) a Alex (sestra ho stráži kamarátke - ten mini-korytnak) sledujú telku :D
moja obľúbená ulička v PantaRhei -knihy v eng :3
potulky Košicami - sme so sestrou objavili krásnu uličku :)

9 komentárov:

  1. Tá Košická ulička je pekná :)
    Obyčajne do ZOO moc rada nechodím, no už som tam fakt dlho nebola a tie fotky ma trochu nalákali na návštevu jednej.. :D Zvlášť tí vlci boli zlatí ^^
    Tvoje obľúbené zviera sa neodvážim hádať, no asi by som to tipla na tie cute zvieratká pod Hedvigou, ktoré neviem ako sa volajú. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj ! Nominovala jsem tě na tag Liebster award doufám že ti to nevadí :) http://mylifeis1bigdream.blogspot.cz/ :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné fotky, mám moc ráda zvířata..v nejbližších dnech se taky chystáme do ZOO, pojedeme do Olomouce..už se moc těším.. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) a detto, aj keď mi ich všetkých bolo ľúto vidieť ich tak zatvorených, hlavne moje milované hady :(

      Odstrániť
  4. Tez sem v ZOO dlouho nebyla, ale ze bych tam sla v takovem vedru?! to teda ne..:D .. mimochodem krasne fotky.. ti psouni a surikaty..bože pamatuju si jak sem byla mala a hladila psouny.. a pak prisli rodice a civeli na me chvillku nez na me zacali hucet ze ty zviratka kousou at jdu okamzite dal..:D :D boze to byla doba..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto bolo hrozné! to teplo vonku! ani sme nešli po našej pôvodnej trase len aby sme rýchlo rýchlo došli ku stánkom na fajné studené pivo :D
      Surikaty zbožňujem :D chcem ich ako domáce zvieratko :(
      ja si pamätám, že keď som bola malá, sme boli v ZOO v Budapešti a tam majú také tie výbehy kam normálne môžu ľudia vojsť a tam meter odomňa sup sa kŕmil mäsom a žiadna zábrana medzi nami :DD

      Odstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať