štvrtok 7. augusta 2014

Wreck This Journal #1


Knihu alebo skôr zápisník Odviaž sa od Keri Smith recenzovať nebudem, lebo prakticky nie je ČO recenzovať, tak som sa rozhodla, že miesto toho vám poskytnem moje výtvory v zápisníku (a niektoré aj mimo neho, keďže sa tam trhá, strihá, vyhadzuje, pere, umýva, pláva...)
Je tiež dosť možné, že aj tie strany, čo tu pridám budem stále a stále upravovať, keď ich vylepším, uvidíte ich tu opäť :)
Tiež vás upozorňujem, že to nie je niečo svetoborné :D
sestre som dala zápisník a ona vyčarovala toto. Má to byť slniečko (paradajková polievka), pláž (rasca v oleji (?)) a more, no nič modré neobjavila, tak je zatiaľ neviditeľné :D
neskoro som si všimla, že okrem tej slnečnej pláže sestra vyviedla aj toto :D
na druhú stranu sa už pripravuje Jason :3
 Až po tom, čo som to dopísala som objavila tenšiu fixu :(
"Anderson, nerozprávaj nahlas. Znižuješ IQ celej ulici."
"Drahý Bože, aké je to vo vašich smiešne drobných mozočkoch? Musí to byť také nudné."
"Nie som psychopat. Som vysoko-funkčný sociopat. Urob si priesku."

 Mojich veľa preveľa obľúbených citátov :)

A taká rýchlovka nakoniec, keď som skúšala bielu fixu hah

11 komentárov:

  1. Máš to super :) "Welcome to my nightmare" je brutálne dobré :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na tyhle sešity koukám po blogs dlouho. Jsou všechny stejně nebo je víc druhů?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa zdá, že je to to isté, ale okrem wreck this journal "napísala" Keri Smith aj pár ďalších, ktoré som si nepozerala ešte ani takže neviem, čo presne sa v nich robí :D
      ale tiež som si pár krát všimla, že napríklad po anglicky je pár iných úloh než v našom. či navyše či čo :D

      Odstrániť
  3. Moc super :)) Já ho mám akorát v angličtině :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som to chcela v eng, ale keď už som to videla v Martinuse tam položené ta som si povedala, že neodídem na prázdno :DD

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. kúp kúp :D ja som si najprv myslela, že je to super, keď som si to kúpila tak som prišla na to, že moja fantázia sa vytratila, ale keď sedím v robote ta nič iné nerobím, len čarbem do toho :DD dobré to je :D

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. neviem či mam ďakovať alebo ľutovať zápisník hahah :D

      Odstrániť
  6. pani, z tehle knizky se stala hotova manie :-P

    OdpovedaťOdstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať