piatok 3. februára 2017

Monthly Favourites (january)

Po mega  veľmi neskutočne a fakt veľmi dlhom čase vám prinášam opäť raz Monthly Favourites. Naposledy, mám taký pocit, že som tento článok písala v lete minulý rok, keďže ja, ako neskutočne nespoľahlivý človek, som nedokázala písať tento článok na konci každého mesiaca. Ale som tu opäť! A snáď vás aj nalákam niečo z toho, do čoho som sa za tento mesiac zamilovala, si prečítať alebo pozrieť či vypočuť.

Najobľúbenejšia kniha/séria

A Court of Mist and Fury
Tento mesiac som prečítala len nejaké štyri knihy a ACOMAF jednoznačne vytŕča z davu. Sarah píše geniálne, takže som hltala každé jej slovo a jej 600 stranovú knihu prečítala za nejaké tri noci.
Určite vám sériu A Court of Thorns and Roses odporúčam, čoskoro dokonca vyjde v slovenskom jazyku v Slovarte! (v marci či apríli sa mi zdá :D)
recenzie:
A Court of Thorns and Roses
A Court of Mist and Fury

Najobľúbenejšie video

Jednoznačne deti zo Stranger Things, ktoré pred začiatkom Golden Globes spievali Up Town Funk!!

Najobľúbenejší seriál/film

Stranger Things
Seriál, ktorý jednoznačne u mňa tento mesiac vyhral je Stranger things, ktorý bol, keď vyšiel, neskutočne ospevovaný, ale ja som sa mu neviem prečo vyhýbala. Keď som teraz mala mesiac voľna, tak som si povedala, že si to idem pozrieť a OCH MÔJ BOŽE! bolo to geniálne! Tie herecké výkony skvelé! Ten príbeh ešte lepší! A už sa neviem dočkať druhej série.
La La Land
Na tento film čom sa tešila odkedy som sa dozvedela, že v ňom bude hrať Emma a Ryan Gosling. Tak neskutočne dlho som ho mala vo svojom watchliste, a keď vyšiel a začal byť ospevovaný až do neba, tak som ho už fakt potrebovala vidieť, lenže som sa učila na skúšky a prešvihla som ho v kine. Ale konečne som ho pred týždňom videla a bol geniálny! Možno sa mi páčil tak preto, lebo som závisláčila na tých pesničkách už mesiac dopredu, ale film to bol skvelý.
Ak neviete, čo to je, tak ide o muzikál, v ktorom hlavné roly hrajú Emma Stone a Ryan Gosling a celý príbeh je v podstate o ich snoch, ona chce byť herečka a on mať svoj jazzový bar.
Je to urobené podľa tých starých hollywoodskych filmov, ktoré milujem a hoc nenávidím muzikály, La La Land sa automaticky stal jedným z mojich obľúbených filmov vôbec.

Najobľúbenejšia pesnička

Keďže som posledný mesiac závisláčila len na soundtrackoch z La La Land, tak nemôžem vybrať nič iné, než nádherné piesne - City of Stars a Audition (The Fools Who Dream)


2 komentáre:

  1. Nemôžem inak ako súhlasiť s väčšinou tvojho výberu :D ACOMAF je úplne skvelé, keď som to čítala tak som sa od toho nemohla odlepiť, proste Sarah ukázala, že teda po dokončení ACOTAR-u, ktorý bol celkom uzavretý, dokáže napísať ešte oveľa lepšie pokračovanie :) Som rozhodne zvedavá čo nás čaká v ďalšej knihe :D
    Stranger Things nepozerávam ale počúvam o tom odvšadial, takže to asi niečo do seba mať bude :D
    A La la land bolo super :) Teda tak no, nie úplne najlepšie aspoň vzhľadom na to ako to všetci ospevujú, ale tak páčilo sa mi to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Knihy mám veľmi rada no najmä tie vzdelávacie alebo duchovné. No niekedy aj fantsy mi padne dobe. Z tvojej ponuky ma zaujal najmä la la land

    Zapoj sa do mojej valentínskej súťaže o krásnu vôňu

    OdpovedaťOdstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať