pondelok 27. novembra 2017

Prečítané a videné || november 2017

Opäť som tu s článkom do tejto novej rubriky. Za tento mesiac som toho teda pozrela aj prečítala veľa, tak poďme rovno na to.
Turbulence 1 + 1.5 - Whitney G.
Túto knihu som pôvodne vôbec neplánovala čítať. Vypočula som si prvých pár strán v audio formáte a hneď som si myslela, že je to taká tá béčkova erotika, ale keď som knihe dala o niekoľko dní druhú šancu, úplne ma chytila. Nebola len o sexe, keďže obaja hrdinovia mali nejakú tú históriu vymyslenú, zároveň autorka nemala potrebu ten sex vždy, keď sa odohral, rozpisovať, takže to bolo celkom zaujímavé. Ak máte radi také erotické romantiky, hlavne keď sú z leteckého prostredia, keďže hrdinka je letuška/žurnalistka a hrdina je pilot, tak určite dajte knihe šancu. A keďže autorka veľa vecí nedoriešila, tak napísala aj kratučkú novelu, ktorá slúži ako taký epilóg.
4/5*

Naughty Boss - Whitney G.
Keď som dočítala Turbulence, tak som si povedala, že chcem od autorky vyskúšať aj niečo iné, tak mi do oka padlo práve toto. Bola to krátka novela, ktorá nebola zlá, páčilo sa mi, že tam nebola instaláska a že to malo aj viac omáčok okolo toho, nie len sex, no predsa len to bola novelka, takže ju nemôžem porovnávať s Turbulence, pretože to by bolo neporovnateľné. 
3/5*

Filthy 1-4 - Megan D Martin
Filthy je seriálová kniha. Každý diel má len nejakých 50-80 strán a pekne na seba nadväzujú. Poviem vám, že ani neviem, ako som sa dostala až po štvrtú časť, pretože to bolo choré. CHORÉ! Hrdinka berie drogy a je prostitútka, no odrazu ju objaví jej nevlastný brat, ktorý ju chce zobrať späť domov. Hrdinka sa však nechce vrátiť, lebo keď bola malá, odohrali sa hrozné veci. A každou časťou sa odhaľuje viac a viac hnusného, až ma to prekvapujúco začalo baviť. Zrejme to čoskoro dokončím. Ale fakt, ak si to chcete prečítať, tak je to NECHUTNÉ! Dbajte na to. A hrdinka nemá všetkých päť pohromade. Celé je to tiež pritiahnuté za vlasy a budete nenávidieť úplne všetky postavy.
3/5*

My Dad´s Boss - Mia Madison
Miu Madison som objavila náhodne a som za to rada, pretože mi poskytuje presne to, po čom niekedy len tak túžim, keď sa mi nechce čítať nič zložité. Mia totiž píše erotické/romantické novelky. Všetky majú okolo sto strán a zatiaľ vo všetkých, čo som prečítala alebo si len prezrela bola instaláska, čo mi ani tak nevadilo, pretože je to predsa len sto strán, počas ktorých sa veľa vyčarovať nedá. Táto novela je o hrdinke, ktorá sa vrátila na leto domov z univerzity, no nečaká ju tam nič. Priateľ ju podviedol s najlepšou kamarátkou, nemá žiadnu stáž a ani prácu. No nečakane stretne dokonalého chlapa, ktorý ju zachráni pred jej bývalým. Ani len netuší, že tento neznámy chlapík, nie je až tak neznámy, ako si myslela. Je to totiž šéf jej otca.
3/5*

Touch and Taste - Mia Madison 
Jednoznačne sa mi páčilo viac My Dad´s Boss, pretože tá novelka mala viac príbehu, zatiaľ čo táto bola dosť nezáživná, nemala poriadne žiadnu drámu a celý úvod bol taký pritiahnutý za vlasy. V tejto novele sa hlavná hrdinka zapáči svojmu profesorovi na univerzite. Ten ju vozí každé ráno do školy, aby nespadla tak, ako prvý deň, keď nasnežilo a on bol pritom, až nakoniec medzi nimi čosi vznikne. Lenže on je profesor a ona študentka.
3/5*

Cracked Up to Be - Courtney Summers
Hneď ako som dočítala túto knihu, stala sa jednou z najlepších, čo som tento rok čítala. Už od začiatku som si myslela, že sa dá kniha ľahko predpovedať, no vôbec to tak nebolo a to sa mi páčilo. Najlepšia vec na celej knihe však bola hrdinka, ktorá bola drzá, hnusná a netypická. Väčšinou sa totiž v takýchto dielach pre mladých stretávam s hlavnými postavami, ktoré sú milé a tiché, zamilujú sa do toho najpopulárnejšieho chalana a odrazu majú dokonalý život. Tu to bolo inak. Všetko. Jednoznačne toto dielo odporúčam a ak chcete vedieť viac, o čom je a čo som si o nej myslela, nezabudnite si prečítať moju recenziu.
4,5/5*

Most
Tento mesiac som si pozrela len jeden jediný seriál a aj to len jednu sériu z neho. Bol to Dánsko-Švédsky Most, ktorého scenáristu Hansa Rosenfeldta už možno poznáte aj z našich kníhkupectiev, keďže je spolu autorom série Sebastian Bergman. Úprimne, nebol to zlý seriál, no tie prvé časti boli neskutočne nudné a nebyť tých neukončených koncov, asi by som sa nedonútila pozerať ďalej. Posledné časti ma však naozaj začali zaujímať, zamilovala som si hlavnú hrdinku a nakoniec som mu dala celkom kladné hodnotenie.
Ide o krimi seriál, v ktorom sa na začiatku nájde mŕtvola ležiaca na moste oddeľujúcom Malmö a Kodaň. Mŕtvola leží presne na hranici štátov, a tak prípad začne vyšetrovať Švédka Sága a Dán Martin. Obaja sú úplne rozdielni, kým Martin je ten citlivejší s rodinou a niekoľkými deťmi, Sága je drsná a veľmi zlá v sociálnych situáciách. 
Ak radi pozeráte také trilery a detektívky, tak toto je jednoznačne niečo pre vás.
7/10*
It
To bolo také sklamanie ako nikdy. Všetci hovorili, aké to bolo skvelé, no bolo to úplne o ničom. Nie len že to bolo nudné, vôbec nie strašidelné, ale ešte aj tie postavy medzi sebou nemali žiadnu chémiu. Akože neviem podľa čoho ich vyberali, no niečo mi na nich strašne nesedelo. Vôbec nevyzerali ako kamaráti a mala som pocit, že niektorí majú aj o niekoľko rokov viac, ako ostatní, čo síce tak nie je, ale tak mi to pripadalo. Práve to, že medzi sebou nemali žiadnu chémiu mi vadilo asi najviac, hlavne preto, že som to pozerala tesne po Stranger Things, kde tie deti skrátka musíte zbožňovať. Tento film bol jedná veľká nuda s najhorším koncom, aký mohol mať. Bolo tam toľko nelogických pasáží, že som mala chuť vrieskať na tie postavy a vypnúť rovno celý film. Musím však uznať, že klauna vystihli dokonalo. Nie len že vyzeral skvelo, ale Bill ho zahral tak úžasne, že by som mu najradšej dala rovno Oscara. Inak film za mňa má veľké NIE, aj keď chápem, že sa iným môže páčiť.
5/10*

Newness
Neviem či ste videli Like Crazy, no to je jeden z mojich obľúbených filmov, a keď som si všimla, že existuje od toho istého režiséra aj niečo takéto, tak som sa to rozhodla pozrieť. Nebolo to nič svetoborné, ale zároveň ani nie zle. Páčila sa mi tá myšlienka a celkovo bol film zaujímavý. Je to romantický film o dvoch mladých, ktorí sa do seba zamilujú, no akosi nevedia vydržať byť si verní, tak sa rozhodnú vyskúšať nejaký otvorený vzťah. Je tam dosť erotiky a hraje tam Nicholas Hoult. Ak máte radi také indie filmy, tak si to určite pozrite.
6,5/10*

Wonder Woman
Ďalšie sklamanie. Ja neviem či to je len mnou, lebo osobne nenávidím superhrdinské filmy a jediný, ktorý viem vystáť je trilógia Batman od Nolena, ale proste mne sa to tak nepáčilo, že až. Začiatok bol ešte zaujímavý. Páčili sa mi Amazonky aj všetko, Gal Gadot hrala skvelo a scenár bol vtipný. No potom sa došlo na tie scény, keď boli v Prvej svetovej a ja som si nemohla pomôcť. To bolo celé také komické, až to bolelo. Úplne všetko. Jednoducho nemôžem vystáť, keď hrdinov drbnú do histórie, akože oni tam zachránili ľudí a dobyli mesto a neviem čo. Celé mi to pripomínalo Kapitána Ameriku, len v ženskej verzii a v Prvej svetovej, nie druhej. Čím viac film postupoval, tým smiešnejší bol. Wonder Woman mala na sebe obtiahnuté šaty, nasadla na koňa prenasledujúc zloducha a potom už len záber, ako šaty padajú a ona má BIČ, ŠTÍT, MEČ, CHRÁNIČE NA RUKY a CELÉ TO SVOJE OBLEČENIE. Ako ja viem, že pre kontinuitu zase nebudú pridávať minúty, ako sa prezlieka, ale no ták! Vymyslite to inak. Celé to bolo proste také smiešne. A ten koniec ani nehovorím. Keď ho nepočula a potom zrazu počula, keď spomínala... ak ste film videli, tak viete, o čom hovorím. Celý čas som tiež vedela, kto je ten zlý, a keď konečne nadišiel súboj, tak som sa len smiala. Ja jednoducho nemôžem pozerať DC ani Marvel filmy, lebo to nie sú skutočné filmy. 
5,5/10*

Afterburn/Aftershock
Tento názov vám možno niečo hovorí. Film je totiž natočený podľa kníh od Sylvii Day. Mala som chuť na nejaký hlúpučky romantický film a toto je presne to, čo sa mi hodilo do nálady. Je to nízko nákladový film, čo je fakt vidno, no čakala som horšie hranie, takže ma prekvapilo, že to nebolo až také zlé. Zlý bol len scenár, aj keď to si myslím, že nie je chyba scenáru ale knihy. Viete, keď čítate tie erotické romantiky, ako ja, tak tam hrdina je stále ten, ktorý si to rozdáva s každou, takže ak sa s hlavnou hrdinkou rozpráva, je to samé: "cock, dick, pussy, fuck, fucking" a podobne. Ja keď to čítam, tak mi to neznie nijak hlúpo, ale keď som to videla v tom filme, v reálnej situácii, tak som si uvedomila, aké je to smiešne a odvtedy si všímam, že takto tí chlapi rozprávajú v každej jednej knihe, akoby si autorky mysleli, že ženy chcú počuť len to. Keď v tom filme zahlásil niečo ako: "Do you remember how my cock felt inside of you?" (Pamätáš si, aký to bol pocit mať v sebe môj penis?), tak ma to priam bolelo počuť. No ale inak okrem toho sa to dalo pozrieť, dej bol smiešny, samozrejme, kamera a zábery neboli nič svetoborné, no nevykŕvacali mi oči ako pri 50 odtieňoch, takže v pohode pozerajte.
6/10* 

Hollywood Dirt
Aj tento názov vám môže byť povedomý, pretože aj tento film je podľa knihy, tentoraz od Alessandry Torre. Totiž vznikla taká stránka (???), ktorá sa rozhodla natáčať práve také erotické romantiky na knižné námety, takže aj tento film bol nízko nákladový, no podľa mňa o niečo horší. Bavil ma menej a herečka, hoc bola pekná, ma neskutočne iritovala. Totiž, hlavná hrdinka je južanka, a tí majú strašne ťahavý prízvuk, no obsadili herečku, ktorá je z Británie, takže ten akcent tak prehrávala, že sa to nedalo počúvať. Okrem toho obsadili podľa mňa dosť škaredého herca, hlavne keď ukázali jeho právnika, ktorý by jednoznačne stál za hriech, tak som bola smutná, že musím pozerať na toho druhého. Tu to bolo zase viac o príbehu, no bavilo ma to menej.
6/10*

Valerian and the City of Thousand Planets
Dlho som nevidela žiadne sci-fi a na tento film som sa úprimne tešila, tak som sa ho rozhodla pozrieť. Vedela som len, že je na námety nejakého grafického románu a hraje tam Cara Delavigne, ktorej hranie sa mi teda rozhodne nepáči. Ale prekvapujúco to nebolo zle. Príbeh sa sústreďuje na dvoch mladých agentov, ktorí dostanú úlohu zabezpečiť istý objekt, no nečakajú, že po objekte nejdú len oni, ale aj niekto iní. Scenár nestal za nič, čo je čo povedať, keďže ho napísal Luc Besson, Cara hrala na prd, ako vždy, a príbeh bol dosť chaotický, no inak bol film pozerateľný a vlastne aj zaujímavý.
7/10*

28 Days Later...
O tomto zombie filme som ešte vôbec nepočula a nechápem prečo. Film je Britský a strašne to vidno (nie len tým, že sa odohráva v prázdnom Londýne a celkovo v Britańii), ale aj ten štýl, ako je natočený kričí, že to nie je Americká produkcia. Ani neviem vysvetliť, čo to bol za film, pretože bol tak iný, zaujímavý, ale zároveň nezaujímavý, že to ani nie je možné. Bol hlavne reálny. Príbeh bol tak spracovaný, že som mala pocit, akoby sa to všetko mohlo naozaj stať a presne tak by to vyzeralo. Nebola tam prehnaná dráma a prehnané efekty a prehnané hororvé prvky, skrátka všetko vyzeralo reálne. Neviem to vysvetliť, no bol to jednoznačne iný zombie film, než aké som doteraz videla, takže ak na nejaký máte chuť, tak odporúčam. 
7/10*


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať