štvrtok 28. júna 2018

Humbook správy #2

Tak sa po dlhšom čase opäť ozývam s novinkami o Humbook feste, ktorý sa bude konať v októbri. Ak neviete o čo ide, prečo vám to všetko hovorím a chcete vedieť, čo všetko ste už zmeškali, tak navštívte môj prvý článok.
Zároveň ak nechcete nič zmeškať (napríklad super-duper súťaže), tak sledujte FB udalosť, FB stránku a IG Humbooku.
A teraz poďme na aktuálne novinky.

- bola ohlásená druhá autorka!
Konečne už vieme kto každý bude na Humbooku, no to najlepšie na koniec, takže najprv predstavím druhú autorku, ktorou je Claudia Gray. Môžete ju poznať ako autorku série Akadémia Evernight, čo som ako decko zbožňovala, keďže vtedy boli upíri v móde. Napísala tiež knihu zo sveta Star Wars, sci-fi sériu Constellation (Defy the Stars je prvý diel) či Tisíc kousku tebe (druhý diel Deset tisíc nebí nad tebou vychádza v auguste). Síce som od nej čítala len tú Akadémiu Evernight, no ostatné knihy znejú fakt zaujímavo a napríklad Defy the Stars som si už dlhšie chcela prečítať. Takže som teda zvedavá.
- českí autori Pavel Bareš a Petra Stehlíková
Ak čítate domácich autorov, teda českých a slovenských, tak vás zrejme poteší správa, že na Humbooku budú aj českí spisovatelia Pavel Bareš, autor sci-fi knihy Projekt Kronos, a Petra Stehlíková, autorka série Naslouchač.

- dozvedeli sme sa kto sú Humbook sponzori
Ako ambasádori sme dostali od sponzorov skvelý balíček plný darčekov a už sa neviem dočkať, kedy to všetko použijem/zjem/vypijem. Hlavnými partnermi sú čaje Loyd, hry Mindok (dostali sme super knižnú hru, už len, aby som to mala s kým hrať, keďže veľa mojich kamarátov a rodina nečíta :D), Mixit, Volvo a v neposlednej radej Chupa Chups (ktorí nám dali dokonalú lízatkovú kyticu).
- na Humbooku budú cosplaye
Nikdy som nebola fanúšik cosplayov, ale poslednú dobu sledujem na IG práve takých ľudí a nesmierne obdivujem ako sa dokážu preobliecť za všetky možné postavy (či už herné, knižné alebo filmové). No teraz premýšľam, že možno by som sa aj za niekoho prezliekla, aj keď neviem za koho. Každopádne bude aj súťaž, takže už teraz vymýšľajte svoj kostým, v ktorom prídete!

- treťou autorkou je... fanfáry... LEIGH BARUDGO
Odpadla som. Leigh Bardugo príde do Prahy? Čože? A ja ju stretnem? Čože? Môže už byť prosím pekne október? Vrania šestka je jedna z mojich najobľúbenejších sérií, a teda Leigh jedna z najobľúbenejších autoriek. Idem si kúpiť nejaký giga kufor, do ktorého natrepem všetky jej knihy, pretože potrebujem jej podpis úplne všade!
A mimochodom v balíčku so sponzormi bola aj krásna sviečka od Abyss, ktorá je inšpirovaná práve dokonalou dilógiou Vrania šestka.
To by bolo z noviniek všetko, ja tu idem poskakovať od radosti po byte a vy mi môžete napísať, na čo sa najviac tešíte a či na Humbook prídete :)


2 komentáre:

  1. Hm, vravela som si, že si Humbook asi nechám ujsť, keď je to až v Prahe a v takom blbom termíne, ale potom ohlásili Leigh a ja som umrela a musím tam ísť! :D Celkovo to vyzerá fakt super programovo a ešte sa tam chystá asi polovica blogosféry, takže hurá na Humbook. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aha a good luck s vymýšľaním cosplaya, ja som už asi polroka v štádiu vymýšľania, za koho by som mohla ísť, lebo cosplayerov vždy obdivujem na všetkých conoch a je to podľa mňa super novinka aj na Humbooku. :)

      Odstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať