piatok 21. marca 2014

Nový prírastok: Experiment

hihihi, hello people

Konečne mi došla kniha od Martinusu - Allegiant, teda v preklade Experiment od Veronici Roth. Veľmi sa na knihu teším, keďže sériu Divergencia zbožňujem :33
Je v tom len jediný háčik, ešte ju nemôžem čítať, keďže momentálne sa venujem Pýche a predsudku. Možno to už zajtra dočítam. Keď chodím do školy nejako nie je čas na čítanie :( Už aby boli letné prázdniny. Alebo hocijaké haha.
Vlastne v tom sú dva háčiky. Náhodou sa mi podarilo zistiť, čo sa stane na konci. Respektíve, hľadala som obrázky na Divergenciu a pri nich bol text o istej časti, ktorá sa udeje. SAKRAAAAAA PREČOOOOO :(


Och a mimochodom, doteraz som si knihy objednávala cez Gorilu, keďže v Košiciach je odberné miesto. nedávno si v Galerke otvoril aj Martinus predajňu, tak som vyskúšala prvýkrát Martinus.sk pri objednávaní Ohnivého srdca. Teraz som sa nevedela rozhodnúť či Gorila.sk, alebo Martinus, no to druhé ma presvedčilo, keď som videla odlišné dátumy vydania. 
A k tomu som dostala sušený ananás (čo je skvelé, len škoda, že neznášam sušené ovocie. lol), peknú záložku a takú čitateľskú kartičku či kalendárik na jeden mesiac, kam by som si pravdepodobne mala zapisovať moje postupy v čítaní. Ešte som to nevyužila, upsík. 


Thats all u guys, see ya
xoxo

2 komentáre:

  1. Taky miluju Divergenci! Ale u nás poslední díl vyjde asi až v dubnu :( ... takže ti dost závidím :D Obálka vypadá úžasně...
    A nakladatelství Martinus se mi zamlouvá čím dál tím víc. Mrknu na české stránky, jestli tam třeba kniha nakonec taky není...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jop jop pozri, lebo fakt na niektorých stránkach bolo, že až na konci marca to vyjde a na Martinuse to vyšlo už pred týždňom alebo tak. alebo si to objednaj po slovensky :D

      Odstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať