streda 23. apríla 2014

Diary: A little party never killed nobody


Ako ste prázdninovali? Aká bola olievačka?
Ja som si prázdniny predĺžila o deň, keďže mi dnes bolo zle a mala som kŕče (ktoré ešte mám :() Takže som bola a čítala Experiment (OCH GOD uz nech to dočítam, nebaví ma to!). 
Inak boli prázdniny pohodové. Kopa jedla, treba začať cvičiť hihi. Včera som dokonca bola korčuľovať na jazere, mala som pár fotiek len mi zblbol mobil a neuložil to, miesto toho sa 2x sám od seba vypol (wtf?), a potom som si vypila dva litre piva. Inak pohode všetko haha.
Pondelok bol skvelý. Olievači neprišli, za čo som veľmi rada, aj tak by som im neotvorila a viac jedla pre mňa (HLAVNE KINDERKA!!).
  Apotom bol na rade hokej, kde Košice vyhrali! Tak veľmi som chcela, aby sme vyhrali konečne (po dvoch rokoch nie veľmi konečne), no mám rada aj Nitru, takže som trochu smútila, keď som videla, ako "veľmi" sa naši fanúšikovia "tešia" z titulu a chudáci Nitrančania len zazerali.  Sme majstri Slovenska a dokonca sme vyhrali doma a oni tam len stoja, tváre akoby im z riti ušlo niečo, čo nemalo a sem tam tlesk. Please... mala som chuť tam nabehnúť a vrešťať.

Od pondelka som mala také seriálové dni. Stihla som pozrieť tri časti štyri často Sherlocka, čo je jeden geniálny seriál a štve ma, že už o dve časti končím a štvrtá séria vyjde až o dva roky (???), nechce sa mi veriť.
 Potom nasledovalo Game of Thrones, ktoré začína naberať grády a naozaj chcem, aby urobili Daenerys vlastný seriál haha. A dnes konešne Awkawd. Milujem Jennu aj celý seriál, pretože to môže byť mtvícka blbosť a americká dokonalosť, aj tak je to skvelé a človek sa pri tom cíti trápne aj za hlavnú hrdinku Jennu. A MTV tiež uviedlo s Awkward nový seriál - Faking it, ktorý vyzerá skvele, keďže ide o dve kamarátky, ktoré hrajú, že sú lezby. Ako som videla v ukážkach, zdá sa, že jedna z nich zistí svoju skutočnú orientáciu a tá druhá sa zaláskuje do sexy chlapa. Ten herec je fakt veľmi sexy hihi. 


A tak tu už dnes večer sedím, myslela som, že pôjdem písať, napokon som vypila pivo a stratila som chuť písať, respektíve viem, že by nič normálne zo mňa nevyšlo. Počúvam soundtracky z Project x, pretože už asi taký týždeň mám neskutočnú chuť ísť na takú poriadnu párty, presnejšie nejaký dom!! Ach, tu máte nejaké party mix remix whatever songy, počúvajte a myslite na alkohol či všetko zlé, čo by ste mohli zrobiť! 








xoxo

2 komentáre:

  1. Ahoj,máš strašně moc pěkný vzhled blogu! :) Takový pěkný článek,i když v podstatě o ničem :D :)
    http://kissfromstyle.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hihi ďakujem :)
      nj nj, veď o to ide, že Diary o ničom nie je, len také kecanie blbé :D

      Odstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať