štvrtok 24. apríla 2014

Issue 5: Which book is for you?

Tak som si vetrala Tumblri všetky nedávno a našla som na kopu zaujímavých vecí. Napríklad aj Which YA book is for you? Inšpirovalo ma to natoľko, že som dokonca vytvorila niečo podobné aj vlastné. Premýšľala som tiež už rovno urobiť nejaký kvíz, že aká kniha vám vyjde, no nechcelo sa mi nejako extra zapájať mozgové bunky tam som sa na to vykakala.

Zbožňujem, keď na Tumblr zadám do vyhľadávača "book" a nájde mi kopu skvelých vecí a citátov. 


"Knihy sú dôkaz, že ľudia dokážu kúzliť."


Tiež nechápem, prečo nemajú knihy Mirandy Kenneally skvelé vysokánske hodnotenia, keď dokáže vytvoriť skvelé citáty či vecičky na zamyslenie.

 "Si niečo ako skvelá kniha... veď vieš, zodvihneš knihu v kníhkupectve, lebo má nádherný obal... ale to, čo ťa vtiahne je to, čo je vo vnútri."
- Z Racing Savannah, Hundred Oaks #4
alebo:

"Niekedy sa niečoho musíš vzdať, aby si získal niečo lepšie."
- Catching Jordan, Hundred Oaks #1


A tak sa už blížim k podstate tohto článku, teda: Ktorá kniha je pre vás?
Prvé je stiahnuté, druhe je to moje. Snáď vás to inšpiruje či oboznámi s novými knihami, ktoré ste ešte nečítali.



xoxo,


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať