nedeľa 25. mája 2014

Krásna katastrofa (Jamie McGuire) hlášky


"Náš druhý zápasník ani nepotrebuje predstavenie, ale keďže ma svinsky desí, predstavím ho! Traste sa, chlapi, a zhoďte nohavičky, dámy! Dávam vám: Travisa ´Zlého psa´Maddoxa!"

"Vyspíš sa s ňou, ale nevezmeš číslo?"
"Prečo by som mal chcieť jej číslo, ak jej nezavolám?"
"Prečo by si s ňou spal, keď jej nezavoláš?"
"Nesľubujem nikomu nič, holubička. Nepovedala, že chce vzťah predtým, než sa mi roztiahla na gauči."
"Je niekoho dieťa, Travis. Čo keby sa niekto choval k tvojej dcére, tak ako ty?"
"Moja dcéra radšej nezhodí nohavičky pre nejakého hlupáka, ktorého práve stretla, povedzme to takto."

Siahla som cez posteľ a otvorila zásuvku, kde som našla tri perá, ceruzku, tubu K-Y želé a priehľadnú, sklenenú misku preplnenú balíkmi rôznych značiek kondómov. Znechutene som vzala pero a zavrela zásuvku.
"Čo?" opýtal sa pretáčajúc stránku v mojej knihe.
"Vykradol si zdravotnú kliniku?"
"Nie, prečo?"
"Tvoje doživotná zásoba kondómov."

"Nejaké neznáme dievča nás bude prenasledovať domov z baru? Takto mi to chceš vynahradiť?"
"Snáď nežiarliš, či áno, Holubička?"
"Žiarliť? Na čo? Na nejakú kravku nakazenú pohlavnou chorobou, ktorú ráno vyhodíš?"

"Ahoj Abby," Amerika ju pozdravila s úsmevom. "Aký bol šlofík?"
"Bola som mimo päť hodín. To je skôr kóma, než šlofík."

Parker potriasol hlavou. "Tento dom bude totálne zničený ráno. Upratovacia čata bude mať kopu práce."
"Máte upratovaciu čatu?"
"Hej," usmial sa, "voláme ich prváci."

"Zajtra sa porozprávame, Abs."
Zamávala som, sledujúc ho kráčať dolu schodmi ku autu. "Ahoj."
Opäť raz, keď som otočila guľou na dverách, tie sa otvorili a ja som padla dopredu. Travis ma zachytil a ja som získala rovnováhu.
"Mohol by si s tým prestať?" povedala som zatvárajúc za sebou dvere.
"Abs (svaly)? Čo si nejaké video na cvičenie?" uškrnul sa.
"Holub?" opýtala som sa s rovnakou dávkou pohŕdania. "Otravný vták, ktorý serie po celom chodníku?"
("Abs? What are you, a workout video?" he sneered.
"Pigeon?" I said with the same amount of disdain. "An annoying bird that craps all over the sidewalk?")

Amerika pozrela na Travisa predtým, než naštartovala svoju Hondu. "Pozri naňho," povedala krútiac hlavou. "Tavis Maddox: pán mama."

Vyskočil na susedný stôl a Amerika kvičala a tlieskala kým do mňa ťukala lakťom. Potriasla som hlavou: Zomrela som a prebudila sa v High School Musical.

"Miluješ ma?"
"To tie tetovania," pokrčila som ramenami. 

Nebola som nič viac než vodný hydrant; označil si svoje teritórium a ja som mu to dovolila.


1 komentár:

  1. Knižka o Abby a Travisovi patrí medzi moje najobľúbenejšie a tie hlášky v knihe sú skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať