piatok 25. júla 2014

Book gifs and pictures... (3)

Som tu s ďalšou nádielkou obrázkov a gifov, ktoré vás snáď riadne rozosmejú.


Drahý bože, aké je to byť vo vnútri vašich vtipne malých mozočkoch, musí to byť nudné.
MF: Myslím, že Bilbo sa sa posledný smial Smaugovi. Žije dlhšie než Smaug. I: To je spojler! MF: Prepáčte, ale tá kniha je 75 rokov stará...
- Napísal som ti 365 listov. Písal som ti každý deň v roku. - Žiadna pošta v nedele.
I: Takže aké je to hrať zloducha? TF: Je to oveľa väčšia sranda než hrať dobráka. Ľutujem Chrabromilčanov, človeče. Ja som sa určite zabavil.
Keď si myslíte, že som v tieni toho zmrda, tak potom vete absolútne nič.
Ja som to vážne, vážne, VÁŽNE čakal.
Mohli by ste tu zoradiť Porše a Ferrari autá a hneď vedľa položiť šteniatko, a určite by som išiel hneď ku šteniatku.
Anderson, otoč sa na opačnú stranu, brániš mi v myslení.
Áno, ďakujem za pomoc.
Jazdci Rohanu vlastne boli banda fúzatých žien, ktoré prešli premenou.
Urobiť americký alebo jamajský akcent?
Koho by som radšej urazil...
I: Povedz nám o tom, čo máš na sebe. JL: Čo tým myslíte? Akože toto je vrch... a toto je spodok.
CF: Je toto tá časť, kedy zo seba začneš strhávať oblečenie, aby si mi obviazal rany? JH: Keď si chcela, aby som sa vyzliekol stačilo o to požiadať.
- Je to otrávené? - Čože? - Je to otrávené?
Vidím ťa rozprávať, ale jediné na čo myslím sú hranolčeky.
- Je pravda, že ste si tak povediac menili roly počas natáčania? - Urobili sme to pri mnohých scénach, a potom nás nachytala... Tak sme nakoniec museli točiť pol filmu odznova.
Mám rezné rany, modriny, ale, viete, som... som mužný... muž. Nie som mužný muž.
Jediná vec, ktorú o Bilbovi neviem, je jeho sexualita. Neviem či je, akože, má? Neviem či mal sex.
Zavolal som mu, keď bol v New Yorku. A on, "Haló?" a ja na to, "Potter".
Ale čo je dôležitejšie, koho by ste tak mohli zabiť na svadbe?
List, ktorý začal: Drahý Jamie, Nie som psychopat... a pokračovalo to s veľmi sexuálne nevhodnými vecami. V tej istej škatuli som tiež obdržal kožený obojok so svorkami na bradavky a aj telefónne číslo. Prepáč, že som nezavolal, ak to pozeráš, ale vystrašil/a si ma na smrť.
ED: Počuli ste, že sme zlomili Twitter?
Jedna z nás mala ukázať prsník.
Stále máme čas!
I: Varíš? Sám pre seba? DR: Mikrovlnkujem.
Toto akurát pridá benzín do ohňa, hovorí sa, že som gej, ale mňa to už vôbec nezaujíma. Vyzeral som FANTASTICKY vo Fleurinom outfite!
TJ: Mali by ste vidieť moje bradavky. KE: Hlásim sa!
TJ: Idem ťa nakresliť. SW: Okej. Daj mi pekný zadok.
S: Neviem či si si všimol, ale tie dievčatá tam na teba zízajú. JH: Jasné, že zízajú. Som neskonale atraktívny.
TJ: To obhrýzanie prstu. Sexy, sakra. Sexy sakra. SW: Vlastne to je vyfotošopované. TJ: Áno, vlastne to je môj prst.
- Čo? - Žartuje. Len som sa choval divne. Len som na teba zízal.
I: Ansel Elgort hraje tvojho brata v Divergencii. SW: A potom hrá môjho milenca. TJ: Sú veľká, sexy, šťastná rodinka.
JCB: Ušiel som z väzenia tento večer. Vlastne si idú po mňa. Mal som sa vrátiť. Porušil som podmienku. I: Čo bol tvoj zločin? JCB: Uhm... šarm.
BN: Theo James bol unesený. *Celá rodina sa na mňa pozrie* Ja: Čo? Budem ho krmiť, ok?
DM: Nevedel som, že dokážeš čítať. - Priateľská pripomienka, že Tom Felton túto scénu improvizoval, pretože zabudol svoj text. - A+ za hranie - Milujem ako vyzerá byť skutočne ohromený na tom poslednom gife. 

A na záver sa zasmejte na Jamieho hláškach - pridala som aj slovenské titulky, len si ich nastavte :)


1 komentár:

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať