piatok 25. júla 2014

Books Challenge n.1 - čierna

http://miluju-knihy.blogspot.sk/2014/07/books-challenge-n1-what-oo.html
Od Táni
O čo ide? Publikovať článok s knihami danej farby :)


Čierna



Dracula - nečítala som a hanbím sa za to. Už si to chcem prečítať, ale nikdy sa to nejak... nepodarí.

Úsvit - áno, naša povestná rodinná tradícia, darovať posledný diel. Čítala som a nebolo to zlé. Autorka má nadanie, aj keď blikajúci upíri? No... ehm...

50 odtieňov sivej - čítala som, ale ešte ako e-book. Ako.. čo vám na to poviem. Prvé kapitoly boli zaujímavé, neskôr sa to podľa mňa až príliš zvrhlo a fakt sa mi to nepáčilo. (nemala som to zaradiť k modrým? hmm)

Čo sa stalo Mare Dyerovej - môj prvý recenzný výtlačok. Obálka je dokonalá, kniha je tiež super, ale ešte treba vychytať pár múch. Teším sa na pokračovanie.

Spoveď jedného dievčaťa - to isté, čo pri Generácii MY, kúpila som si to kvôli mladej autorke. Je to zaujímavé čítanie, ale tiež nie nejaká genialita. Také sladké pre mladých.

Upírske denníky (kto vie čo to mám :D) - najprv som to hltala, neskôr už len krútila hlavou. To čo dokážu tí autori/ky urobiť s tými knihami. Raz je Elena človek, potom upír, potom duch, potom sa vznáša alebo čo, potom je zase človek, potom je to a potom to. Mám prvý, druhý a siedmy diel myslím.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať