štvrtok 24. júla 2014

Books Challenge n.1 - fialová

http://miluju-knihy.blogspot.sk/2014/07/books-challenge-n1-what-oo.html
Od Táni
O čo ide? Publikovať článok s knihami danej farby :)

 Fialová

 Mám málo fialových :((((
a áno, pridala som aj ružové

Raz a navždy - túto sériu som už spomínala v predchádzajúcich článkoch. Pekná, ale pre mladších.

Narnia: Strieborná stolička - nepáčila sa mi až tak, lebo tam už neboli tí štyria súrodenci. 

Narnia: Posledný boj - to už ani nepamätám, že o čom to bolo. Myslím, že sa tam vrátili všetci okrem Suzann... Suzanne? (ako sa to píše? :D). Zaujímavý koniec no.

Harry Potter a tajomná komnata - som nečítala, ale chcem konečne, keď sa rozhodnem pustiť na reread zvyšku serie.

Princezná vo svetle reflektorov - vôbec sa mi to nechce čítať a ani to nebudem.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať