pondelok 21. júla 2014

Books Challenge n.1 - červená

http://miluju-knihy.blogspot.sk/2014/07/books-challenge-n1-what-oo.html
Od Táni
O čo ide? Publikovať článok s knihami danej farby :)

Viem viem, som o týždeň pozadu, ale až teraz som sa rozhodla, že sa zapojím. Snáď ma nikto neukrižuje.
Na začiatok musím napísať, že som sem nedávala úplne všetky knihy aké som mala. Chápete, vybrala som fakt len tie podľa farby a nie že som zaradila všetko možné, čo sa nezhodovalo s farbou.
A tiež, viete aké je to ťažké fakt zaradiť knihu k jednej farbe? Nechcela som jednu knihu strkať všade, ale je zložité určiť práve jednu farbu, hlavne keď išlo napríklad o také Millenium či Maru Dyerovu. Je to zelená? Modrá? Čierna?
Snáď vám nebude vadiť, že nemám toľko kníh :((


Červená
Nikto nie je bez viny - prečítané a celkom milé. Povedala by som, že je to skôr pre mladších čitateľov.

Pokrvné putá - spin off ku VA. Už na dosť veľa blogoch som čítala, že sa im táto séria nepáči, ale ja ju milujem. Síce neprekoná VA, no aj tak. Prvý diel je asi zatiaľ najlepší, pretože to všetko začína.

Dievča, ktoré sa hralo s ohňom - Druhý diel. Nečítala som, ale už konečne chcem, lebo sfilmovanú sériu milujem.

Ghostgirl: diagnóza láska - Posledný diel Ghostgirl a tiež jediný, ktorý som čítala. Áno, naša rodinná tradícia darovať posledný diel. Krásna obálka, ale tiež kniha pre mladších čitateľov.

Tajomstvo príťažlivých sŕdc - Toto sa ani nechystám čítať.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať