utorok 22. júla 2014

Books Challenge n.1 - modrá

http://miluju-knihy.blogspot.sk/2014/07/books-challenge-n1-what-oo.html
Od Táni
O čo ide? Publikovať článok s knihami danej farby :)

Modrá


 jop jop, modrých kníh máme doma veľa hah

Muži ktorí nenávidia ženy a Vzdušný zámok, ktorý vybuchol - prvý a tretí diel série Millennium. Prvý som už KONEČNE začala čítať.

Metro 2033 - na to sa tiež chystám, ale nejako nikdy nevyjde čas.

Zlodejka duší - čítala som a ako som už hovorila, je to pre mladších. Ale zaujímavý nápad.

Zodiac - ešte ani film som nevidela, ale toto si snáď raz prečítam.

Beautiful disaster a Walking disaster - obe som čítala. A neviem čo na to povedať. Po prvom diely som bola natešená, že zaujímavé a nejako som prehliadla všetky chyby. Pri druhom som len krútila hlavou, ako sa m ito mohlo páčiť.

Divergencia - jedna z mojich obľúbených sérii. A prvý diel je najlepší!!

Indigové kúzlo - tretí diel spin off série Bloodlines. Nebol práve najzaujímavejší, ale nehovorím, že to bola katastrofa.

Harry Potter a fénixov rád - jedna z najlepších sérii vôbec. A jedna z najlepších kníh zo série. Film pokašľali, ale kniha je skvelá.

Narnia: Ranný pútnik - čítala som to tak... pred štyrmi rokmi alebo nejako tak, takže som to zbožňovala. Ale určite by sa mi to páčilo aj teraz, veď NARNIA!

Denník princeznej - nope, nečítala som a ani sa nechystám.

Na vine sú hviezdy - kto to už teraz nečítal? Každý je z toho paf a slintajú nad Augustusom. Podľa mňa to bol obyčajný dievčenský román, len fakt dobre napísané s dobrými myšlienkami. A Gus ma nejako neoslovil. Musím si to asi prečítať ešte raz. Och a som rada, že mám pôvodnú obálku a nie filmovú. Nie som fanúšik filmových obálok (okrem If I stay, lebo tá slovenská pôvodná je katastrofálna).

Assassins creed: Odhalení - nečítala som, ale snáď sa k tomu dostanem, lebo je to AC!! Milujem hru a teším sa na film. 


+ nezarátala som tu dajaké Kvety pre Luciu či čo, lebo to nie je moja kniha, ani som ju nečítala... ani neviem kto mi ju požičal (A)

2 komentáre:

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať