streda 23. júla 2014

Books Challenge n.1 - zelená

http://miluju-knihy.blogspot.sk/2014/07/books-challenge-n1-what-oo.html
Od Táni
O čo ide? Publikovať článok s knihami danej farby :)

 Zelená


Som pridala aj tyrkysovú farbu. Mala som veľa modrých, tak som ju dala k zeleným, veď je to zelenomodrá. 

Závisť - úplne dokonalá obálka... knihu som nečítala. Teda začala som, ale nedostala ma . Dosť nuda to bola.

Harry Potter a polovičný princ - musím sa k tomu vyjadrovať? Veď Harry Potter !!

Džínsový dennik Lukášovými očami - som veľmi veľmi VEĽMI šťastná, že to mám. Bolo super byť v Lukášovej hlave. A milujem Džínsový. Už keď nemám prvé dve časti (:((((((((((() tak aspoň posledné dve.

Dan Brown - nečítala som, ale sestra povedala, že to je skvelé. 

Generácia MY - kúpila som si to preto, lebo autorka je mladučká... a vidno to. Veľa vecí mi bolo jasné, že nezažila, ale nie je to totálna katastrofa. Je to proste pekné.

Veronika sa rozhodla zomrieť - začala som čítať a aj búchať si hlavu, čo za koninu to čítam. Nie a nie a nie.




2 komentáre:

  1. Závisť som čítala aj ja, ale myslím si, že Zrada, čo je pokračovanie je lepšie ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa prvý diel vôbec nezaujal, takže neviem či sa vôbec dostanem na druhý diel :DD

      Odstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať