nedeľa 27. júla 2014

Books Challenge n.1 - oranžová

http://miluju-knihy.blogspot.sk/2014/07/books-challenge-n1-what-oo.html
Od Táni
O čo ide? Publikovať článok s knihami danej farby :)


Oranžová

 išla som od takej hnedooranžovej až ku žltej a zlatej

Tajomstvo sŕdc - nečítala som

Ohnivé srdce - štvrtý diel Bloodlines. Úvod taký... o ničom, ale zakončenie geniálne. Teším sa na pokračovanie.

Experiment - najväčšie sklamanie. Nepáčilo sa mi to akosi. Teda ako nebola to hrôza, ale výrazný krok dozadu oproti prvému dielu.

Harry Potter a väzeň z Azkabanu - veď Harry Potter!! A tiež jeden z najlepších dielov.

Harry Potter a dary smrti - veď Harry Potter! A posledný diel, kto ho takmer celý preplakal rukú hore!! *hlásim sa*

Metro 2034 - nečítala som, ale chystám sa raz

Harry Potter a kameň mudrcov - taktiež som nečítala, ale chystám sa, fakt, čoskoro.

Narnia: Princ Kaspián - veď Narnia!! A tento diel je jeden z najlepších.

Hra o tróny - mohla som to zaradiť aj k bielym... alebo nikam. Začala som čítať, ale nechce sa mi, keď viem, čo sa stane.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať