sobota 26. júla 2014

Nový prírastok - TMI: City of Heavenly Fire

Bože ja som taká nedočkavá. Ale priznajme si, komu sa chce čakať na preklad posledného dielu TMI až do budúceho roku? Mne určite nie. Preto som si dnes skočila kúpiť túto super skvelý dokonalú úžasnú knihu... mimochodom, čakala som, že bude menšia, lenže v Panta Rhei mali taký ten gigantický paperback. Poviem vám, že podobne obrovskú knihu som ešte nevlastnila. 

Neskutočne sa teším, kedy sa do nej pustím, na to však musím dočítať ešte dve knihy. Aj to sa neviem prinútiť pokračovať v čítaní Forbidden, príliš nuda.
Takže si vychutnajte obrázky, záviďte mi alebo aj nie :D a rozplývajte sa so mnou nad tou úžasnou obálkou.



2 komentáre:

  1. Bože, tak ti závidím! >.< Ibaže moja angličtina je zatiaľ na bode mrazu, takže by som asi nič z nej po anglicky nerozumela :/

    OdpovedaťOdstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať