streda 9. júla 2014

My first EVER unboxing

Hurá hurá hurá...

Dnes mi prišla kniha od skvelého kníhkupectva iPark. Môj vôbec prvý recenzný výtlačok... och a tiež kniha, ktorá mi prišla rovno domov, keďže som si doteraz objednávala z Martinusu a Gorily a tí majú v KE odberné miesta. 

A aká to bola kniha? Dala som na všetky vaše rady a objednala som si dielo od Michele Hodkin - Čo sa stalo Mare Dyerovej


Obálka je perfektná a už teraz premýšľam, kam do čerta dám tú knihu, keďže sa mi na poličku nezmestí už nič. Chcem celú sériu, takže by bolo asi dobré si urobiť niekde priestor. A tiež si chcem všetky tri knihy krásne vystaviť obálkou napred, pretože na takú krásu sa oplatí stále pozerať. 

Autor: Michelle Hodkin
Vydavateľstvo: Slovart
Obsah: Mara Dyerová si myslí, že jej život už nemôže byť zvláštnejší. Jedného dňa sa zobudí v nemocnici a jej priatelia Claire, Rachel i Jude sú mŕtvi. Zavalila ich stará budova a Mara ako jediná prežila. Nič si však nepamätá.
Mara neverí, že s nehodou nemá nič spoločné. Má pravdu.
Nemyslí si, že po tom všetkom, čo zažila, sa dokáže ešte niekedy zamilovať. Mýlila sa.
A keď má pocit, že sa život vracia do normálnych koľají, začínajú sa jej zjavovať... Rachel, Claire, Jude. 



(je to HD, len si to nastavte :D)


11 komentárov:

  1. Ten pocit z prvého recenzného výtlačku je na nezaplatenie ^^ ! iPark je najlepší :3. Maru Dyerovu by som si rozhodne chcela prečítať... Inak. Skvelé video :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto toto :333 Len škoda, že som nebola doma, keď mi prišiel :( :D
      už sa teším, keď po takých dvoch debilitách, čo som čítala si konečne prečítam niečo schopné :D
      och a ďakujem :))

      Odstrániť
  2. Na Maru sa chystám aj ja odkedy vyšla.. :D ale dala som si záväzok, že si ju prečítam spoločne aj s tretím dielom <3 :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. .... a kedy vyjde tretí diel vlastne ? :D

      Odstrániť
    2. Neznámo o.O :D Anglicky vyjde asi v novembri tohto roku, dúfam, že u nás vyjde tiež tak nejak :D

      Odstrániť
  3. Mara Dyerová je super kniha a aj dvojka, len z tej som bola už dosť na prášky, lebo mi veci, čo sa diali, nedávali zmysel. Som zvedavá na posledný diel.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto že ci pana už som za polovicou a furt ničomu nechápem. Čo sa deje čo sa deje :D Super to je zatiaľ aj keď nie geniálne. Ale postupne to graduje. Už teraz sa teším na dvojku :D

      Odstrániť
  4. Mara je super! :) Síce dvojka ma sklamala...Jednotka je ale totálne geniálna! :) To Paranormal sa často nevyskytuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Noah je super :DDDD
      Joj nič nehovor!! :D ci pana sa mi až nechce veriť, že trojka ešte len v angličtine vyjde v novembri. ;(((( Asi si dám načas s čítaním, menší cliffhanger je na konci jednotky jak dvojky? :DD Či mám skončiť po prvom diely alebo pokračovať :D

      Odstrániť
    2. :D Mna viacej dostal ten prvý :D ale väčšinu ten 2 :D

      Odstrániť
    3. Tak teraz neviem ... sakra aj s tým :D kašlem na to prečítam to :D a trojku v angličtine, lebo určite nevydržím čakať na slovenský preklad :D

      Odstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať