sobota 16. augusta 2014

Liebster award TAG

Prepáčte, fakt sa mi nechcelo písať tento článok, ale keď už ma niekto nominoval tak sa pokúsim neignorovať. Nominovali ma dokonca dve osoby, ale kým ja som sa rozhodla, že článok napíšem, tak si tá druhá už aj vymazalo blog alebo čo. 

Ja a tagy... ide v podstate len o to či ma ten TAG zaujme a nebudú to dookola len otázky a fakty, preto som sa tak trochu vyhýbala tomuto článku. Nakoniec som si preštudovala otázky a rozhodla sa, že to predsa len nebude také hrozné.
 Snáď si to niekto prečíta a nebude ma odsudzovať, že sa mi nechcelo :(
V prvom rade by som mala poďakovať autorke TOHOTO blogu za nomináciu.

Pravidlá:
1. Poďakuj blogerovi čo ťa nominoval.
2. Napíš 11 faktov o sebe.
3. Odpovedz na 11 otázok, ktoré si dostal/a.
4.  Nominuj 11 blogerov s menej ako 200 odberateľmi, aby odpovedali na tvojich 11 otázok.

11 faktov:
1. Tieto prázdniny trpím čitateľským blokom. Nedokážem nič prečítať, nejde mi to, nechce sa mi čítať, vždy keď začnem, myslím na niečo úplne iné. 
2. Tieto prázdniny sú zatiaľ najhoršie.
3. Mám chuť plakať, lebo sa už aj skončili, keďže vonku je taká zima, že každou chvíľou očakávam sneh.
4. Včera som revala ako malé decko pri Amazing spiderman 2. Ten koniec... to čo zrobili???? Tretí diel už nepozerám.
5. Dnes neviem, čo robiť. Nechce sa mi čítať, písať, nič hrať ani nič pozerať. 
6. Chcem mať izbu plnú kníh ako tí všetci vlogeri na YT :(
7. Nemám najlepšiu kamarátku ani kamaráta... preto nemám s kým kam chodiť. Nie je to smutné?
8. Rada míňam peniaze.
9. Nerada míňam peniaze.
10. Neustále si nadávam, prečo so sebou konečne nezačnem niečo robiť. Potrebujem pohyb!!!
11. Zabudla som na 11 fakt, tak ho 15 min po dokončení článku doplňujem :D

11 odpovedí:
1. Aký štýly oblečenia preferuješ?
Všeličo. Minulý rok som nosila všetko možné, nech po mne ľudia pozerajú. Ok, bolo to skôr také moderné mimo SR a ČR vtedy, teraz je to moderné aj u nás, preto už nenosím tie veci. Teraz nosím všetko možné. Rifle, sukne, šaty, baleríny, tenisky, platformy, štekle, mikiny, koženky, bundy, svetríky, kabáty...

2. Čo si myslíš o handicapovaných ľuďoch?
Nič. Sú to ľudia.

3. Dokázal/a by si niekoho zabiť?
To by záležalo od okolností. Prepadol by ma a chcel ma zabiť? Uniesol by ma? Ublížil by niekomu z mojej rodiny a chcel by v tom pokračovať?

4. Ktoré mesto by si chcel/a navštíviť?
V-Š-E-T-K-Y... okrem tých afrických a ázijských. Chcem cestovať po svete. Ako rada by som navštívila aj Áziu a Afriku, ale určite nie všetky mestá, len zopár vybraných... teda v Afrike skôr prírodu, pralesy a savany a tak. 


5. Čo najradšej nakupuješ?
Oblečenie a knihy. Čo iné? :D

6. Rozmýšľal/a si už na budúcnosťou? Čím by si chcela byť?
Neznášam tú otázku. Neviem, čo chcem robiť, kam pôjdem a ani či sa mi vôbec splní niečo z toho, čo chcem.

7. Prečo si si zakladal/a blog?
Pretože som vtedy písala knihu o upíroch (neodsudzujte ma :D) a chcela som ju dávať na net. Neskôr som začala recenzovať a teraz pokračujem, ale už na blogspote.

8. Blogoval/a si už predtým?
Predtým ako pred čím? :D Najprv som mala blog na blogger.cz, pretože je to primitívne úplne. Potom som mala polročnú pauzu alebo tak nejako a nakoniec presunula blog na blogspot.

9. Čo by si v živote nespravi/la?
Nezjedla nejaký hmyz :D a nezabila sa.

10. Na čo by si minul/a milión?
Rodinu, autá, domy/byty, oblečenie a knihy :D

11. Letel/a si už lietadlom? Kam?
Lietadlom som letela do Turecka do Antalye (alebo Alanye? im not sure, sorry) a potom busom do Konakli. A letela som aj do Bulharska, do... Burgasu? Joj, nemám poňatia. Ale išli sme potom na Slnečné pobrežie. A do Bulharska už nikdy neletím. Katastrofa toto ich letisko a všetko tam. 
Ale ako letiská milujem. Som na nich závislá od kedy sme prvýkrát leteli do Turecka. To letisko malo gigantickú fontánu cez tri či štyri poschodia!!!
Aj keď krajší zážitok je podľa mňa cestovať busom či autom :) 


Moje otázky:
1. Kde na prázdninách sa ti najviac páčilo a prečo? Je jedno či to bolo pri mori, či niekde u babky na chate.
2. Píšeš nejaké príbehy? Alebo napísal/a si niekedy niečo? Čo bola prvé vec, ktorú si napísal/a?
3. Čo najhoršie sa ti stalo tieto prázdniny?
4. Kreslíš? Čo ťa na kreslí najviac baví? Pridáš do článku nejaký tvoj výtvor? A ak nie, tak prečo?
5. Paperback x Hardback?
6. Ktoré knižné vydavateľstvo miluješ najviac, ak si vôbec dokážeš vybrať?
7. Ktorá kniha ťa naposledy rozplakala? Ktorý film ťa naposledy rozplakal?
8. Aké si mal/a detstvo? Pamätáš si na najkrajší a najhorší moment?
Poznáte hru Bed, wed, dead? (do postele, svadba, zabiť) - ak to chcete urobiť aj s výberom ženských hrdiniek tak v pohode :)
9. Koho by si si vzal/a do postele, koho vzal/a za manžela a koho zabil/a ak je na výber Jace Herondale (TID), Noah Shaw (Mara Dyer) a Adrian Ivashkov (VA/Bloodlines)? (to je ale otázka, sama neviem hahah) - pre chlapcov: Hermione Granger (HP), Hazel Grace Lancaster (TFIOS), Clary Fray (TID)
10. Koho by si si vzal/a do postele, koho vzal/a za manžela/ku a koho zabil/a ak je na výber Dimitri Belikov (VA), Augustus Waters (TFIOS), Tobias "Four" Eaton (Divergebt)? - pre chlapcov: Rose Hathaway (VA), Katniss Everdeen (HG), Tris Prior (Divergent)
11. Koho by si si vzal/a do postele, koho vzal/a za manžela/ku a koho zabil/a ak je na výber Harry Potter (HP), Will Herondale (TID), Peeta Mellark (HG)? - pre chlapcov: Tessa Gray (TID), Mara Dyer (Mara Dyer), Anastastia Steele (50s)
+ bonus 
12. Koho by si si vzal/a do postele, koho vzal/a za manžela/ku a koho zabil/a ak je na výber Simon Lewis (TMI), Ron Weasley (HP), Jem Carstairs (TID) - pre chlapcov: Lissa Dragomir (VA), Isabelle Lightwood (TMI), Christina (Divergent)

Nominujem:
NIKOHO (hihihih) a hocikoho :)
Rada by som tu dala mená blogeriek/ov alebo teda blogov, ktoré fakt zbožňujem, alebo máme podobné názory: Mazdgy, Lyn, Domco, knižné maniačky, Judit, Maciiii, never trust a duck, Maťa, Kristy atď, ale je to len na vás či sa chcete zapojiť, takže vás ani nebudem nútiť, ak na to narazíte, narazíte a možno aj urobíte. 
Inak (som narcis hihih) sa mi páčia moje otázky, takže ak aj vám, hocikto iný sa môže zapojiť tiež, aj keď som vás nemenovala :)

2 komentáre:

  1. V živote som neletela lietadlom ale určite to musí byť super :)
    A ďakujeme za nomináciu, (pravdepodobne) na tvoje otázky odpovieme :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to super:) hlavne ten pocit, ked vzlietaš, úžasné to je:)
      nie je zač a budem rada :))

      Odstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať