utorok 2. mája 2017

15 recenzií tromi vetami

Poznáte to, keď máte milión vecí na práci, ale vy si zapnete YouTube a už nie je cesty späť? Presne t sa mi stalo včera a skončilo to tým, že som objavila celkom milú booktuberku, ktorá urobila s priateľom zaujímavé video. V podstate šlo o to, že za minútu mali zrecenzovať knihu bez spojlerov a fakt ma to zaujalo, tak som sa inšpirovala a urobila čosi podobné, keďže som už dávno mala v pláne urobiť niečo ako "Honest Review", teda úprimnú (a hlavne vtipnú) recenziu. Tento nápad sa mi však pozdával o niečo viac, takže snáď sa vám článok bude páčiť.

Na Dvore z tŕňov a ruží || Sarah J. Maas

Kráska a zviera.
Férovia od Sarah J. Maas sú najlepšia vec na svete!
Sexi chlapi, ešte viac sexi chlapov a úplne najviac sexi chlapov.
4,5/5*

Na dvore z hmly a besu || Sarah J. Maas

600 stranová telenovela a 100 stranové napínavé fantasy.
Hrdinka konečne nabrala rozum.
Sexi chlapi, ešte viac sexi chlapov a úplne najviac sexi chlapov.
4,5/5*

Kam zmizla Aljaška || John Green

Konečne YA contemporary, kde hrdinovia fajčia a pijú.
Najlepšia Greenova kniha.
Pomalý príbeh, ale krásne myšlienky.
4,5/5*

Harry Potter séria || J.K. Rowling

7 dielov o chlapcovi čarodejníkovi, ktorý má jedno veľké šťastie.
Sú tam mýtické bytosti.
Čo to máte za život, ak ste to nečítali?
5/5*

Trón zo skla séria || Sarah J. Maas

Séria, ktorá sa takmer každému páči hlavne kvôli bad-ass hrdinke.
A kvôli sexi chlapom, naozaj sexi chlapom.
Fantasy príbeh plný férov, tajomstiev a, neuhádnete, sexi chlapov!
5/5*

Mesačné kroniky séria || Marissa Meyer

Popoluška, Snehulienka a Rapunzel nečakajú na princa, ktorý ich zachráni, ale zachraňujú sa samé.
Popoluška je kyborg!
Konečne originálne a dokonca sci-fi prerozprávanie rozprávok.
5/5*

Zárezy smrti || Veronica Roth

Kniha, ktorá sa vám páči, ak sa vám páči, tak len preto, že ju napísala Veronica Roth.
Záporák sa volá Rezeň.
Nie je tam žiaden šalát, ale je to sci-fi, ktoré sa úzko prepletá s fantasy, je tam veľa krvi a bolesti.
4/5*

Vrania šestka || Leigh Bardugo

Dannyho jedenástka skrížená so Sherlockom Holmesom (ten s Robertom Downey Jr.) a s Pirátmi z
Karibiku.
Šesť dokonalých postáv s nedokonalou minulosťou a pochabými úmyslami.
Bez postáv by to bol fajn príbeh, s nimi je to GENIÁLNA KNIHA!
5/5*

Medený jazdec || Paullina Simons

Pekný a milý príbeh o naivnom dievčati... NIE, JE TAM VOJNA VŠETKO JE SMUTNÉ, BUDETE REVAŤ, NARIEKAŤ, KRIČAŤ!
Druhá svetová vojna z pohľadu Ruska a obyvateľov Leningradu (St.Petersburg) počas obliehania Nemcami.
Emocionálny odšťavovač.
5/5*

50 Odtieňov sivej || E.L. James

Najhoršia hrdinka v knižnej histórii.
Feministky dostanú mozgovú príhodu alebo infarkt pri čítaní tejto knihy.
Najlepší darček pre ženu, keď idú mužovi nejaké majstrovstvá, napríklad v hokeji.
3/5*

Čo sa stalo Mare Dyerovej? & Kto je Mara Dyerova? || Michelle Hodkin

WTF?
WTF WTF WTF?
Paranormálna séria s hororovými prvkami.
5/5*

Upírska akadémia séria || Richelle Mead

Najviac bad-ass hrdinka vôbec.
Upíri, ktorí sa netrblietajú.
Statný sexy ruský upír.
5/5*

Džínsový denník séria || Zuzka Šulajová

Toto je náš smutný a trápny život.
Všetci chceme takého Lukáša.
Najlepší slovenský dievčenský román.
5/5*

Iskra v popole || Sabaa Tahir

Niečo s Rímanmi?
Páčilo sa mi to, ale nepamätám si vôbec nič čo sa stalo.
Zamilovaný štvoruholník, lebo jeden nikdy nie je dosť.
5/5*

Charlieho malé tajomstvá || Stephen Chbosky

Milé, ale sakra smutné.
Chcem kamoša, ako je Charlie.
Budúca klasika.
5/5*


14 komentárov:

  1. Skvelý článok.Najviac som sa pobavila pri čítaní recenzii na 50 odtieňov a plne súhlasím so všetkým čo si napísala na knihu Dvor z tŕňov a ruží lebo Tamlin a Lucian a Upírska akadémia lebo Dimtri :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)
      ja sa stále najviac bavím na Medenom jazdcovi :D

      Odstrániť
  2. hej tak som to aj urobila, že z toho určite bude pokračovanie, lebo je ešte veeeeeľa kníh, ktoré musím takto milo zrecenzovať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úžasný článek! Možná se taky inspiruji (jestli nevadí) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super, úplne som sa pobavila a zároveň si má aj navnadila na niektoré kúsky, dúfam že bude pokračovanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. milujem tento článok! viac takýchto! <3 najlepšie statný sexy ruský upír :D <3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. úžasný článok, aj som sa zabavila, aj si ma na niektoré namotivovala... paráda :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :))) tak ich urobím viac, nech vás všetkých pobavím a namotivujem :)

      Odstrániť
  8. Maru Dyer si už naozaj musím prečítať. A tvoja recenzia ma o tom presvedčila ešte viac. WTF je moja najobľubenejšia reakcia :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maru si fakt musíš prečítať! :D Ja mám chuť si dať teraz re-reading... hm... :D

      Odstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať