nedeľa 21. septembra 2014

Kto je Mara Dyerová? (Michelle Hodkin) hlášky


"To dievča, čo ti dalo ten papierik..."
"No?"
"Všimol som si, ako čumí na môj zapaľovač."
Zažmurkala som. "Ty si dal dieťaťu na psychiatrickom oddelení zapaľovač?"
V kútikoch očí sa mu mihol úsmev. "Vyzerala dôveryhodne."

"No ak sa bojíš, že mi tvoja mama ukázala všetky tvoje trápne fotky z detstva, tak to nemusíš."
Chvalabohu.
"Tie som už videl."
Dokelu.

"Rybačka. S Josephom. Musíš byť späť vo svojej izbe predtým, ako sa zobudí."
Dramaticky som si povzdychla.
"Chápem ťa," povedal a jeho úsmev sa ešte zväčšil. "Ani mne by sa bezo mňa nechcelo spať."

"Našla si v tej knihe odpovede na svoje otázky?"
"Ešte som nemala čas si ju prečítať," odvetila som nonšalantne.
Noahovi povytiahlo kútiky do úsmevu. "Takže si pri tom zaspala, že?"
Bojovne som vystrčila bradu. "Nie."
"Na ktorej strane?"
"Nezaspala som."
"Tak na ktorej strane?"
Dostal ma. "Na šiestej."

"Myslím, že by si mala vyvinúť nejakú aktivitu."
"Aké mám možnosti?"
"Napríklad by si mohla nahlas čítať temnú poéziu, zatiaľ čo ja by som hral na triangli. Alebo sa môžeme potrieť arašidovým maslom a zavýjať na mesiac. Tak využi svoju predstavivosť."

"Čo mám na sebe?"
"To tričko, čo je samá diera."
"Vážne?"
"Mhm, prečo?"
"Len som si myslel, že v tvojich fantáziách budem mať na sebe smoking a tak."
"Ako James Bond? To znie skôr ako tvoja fantázia."

"Okej. Mám na sebe tričko. A čo ešte?"
"V čom bežne spávaš?" opýtala som sa ho.
Noah neodpovedal. Otvorila som oči a pred sebou som videla nadvihnuté obočie a prešibaný úškrn.
Panebože.

"Takže," pokračoval, "a čo máš na sebe ty?"
"Neviem. Vesmírny skafander. Na tom predsa nezáleží."


"A potom ti urobím niečo, pri čom budeš kričať moje meno."
Usmiala som sa. "A možno budeš kričať ty moje."

"Pravda neexistuje. Existujú len uhly pohľadu."

"A hlavne je blbosť to, že my sme tu a oni tam vonku. Každý je trochu padnutý na hlavu. Jediný rozdiel medzi nami a nimi je ten, že oni to dokážu lepšie zamaskovať."

"Zatriasli mojou klietkou, aby zistili, či budem hrýzť. Keď ma vypustia, presvedčia sa, že mojou odpoveďou je áno."

"Niekedy sa môže človek so svojimi najväčšími tajomstvami zdôveriť len ľuďom, ktorých nepozná."

1 komentár:

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať