pondelok 22. septembra 2014

Unboxing 4 - dvojnásobný


Keďže som nechcela mať dva unboxingy za sebou, až teraz sem dávam rozbaľovanie Mary od iParku, ktorej recenziu som včera napísala a ak ste ju nečítali, tak rozhodne kliknite TU.
Okrem Marky Darky (:D), teda recenzného výtlačku som VYHRALAAAAA ďalšiu knihu.
Dlhá chvíľa radosti.
Ešte stále pretrváva.
Ok, som v pohode.
Takže, pôvodne som vyhrala Upírsku akadémiu v letnej súťaži Zo života knihy od Lyn a Moon, lenže... v skratke, vyskytli sa problémy. Takže mi miesto toho prišli Charlieho malé tajomstvá. Dúfam, že všetko hovorím správne... teda píšem. Nie že mi to poslal nejaký záhadný cudzinec a ja trepem dve na tri, heh.
Poštárka mi knihu hodila rovno do schránky. Taká je maličká zlatučká a zrejme najmenšia kniha v mojej zbierke. Také cute to je hihi. Páčia sa mi síce viac americké/anglické (?) obálky (čo ma prekvapuje, keďže Slovart má jedne z najkrajších obálok - viď Maru - spolu s Yoli) - filmová alebo ešte jedna taká... iná. Ale čo tam po obálke, som rada, že mám túto knihu a chystám sa ju už zajtra čítať.
Teším sa.


2 komentáre:

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať