streda 12. novembra 2014

Book gifs and pictures (4)

A je to tu opäť po dlhšom čase. Inak tu nedávam len kadejaké filmové gify, ale filmy/seriály, ktoré vznikli podľa knižnej/komixovej predlohy... len tak mimochodom. Som mala potrebu to vysvetliť heh. 


Potreba vysvetlenia zanikla :D nemohla som si pomôcť, ale keď mňa to tak rozosmialo :D
Nemohla som si pomôcť č.2. :D
ups spojler O:)





4 komentáre:

  1. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD bože som sa nasmiala :D ani neviem opísať z ktorých najviac!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :DD Super zbierka! To s tým ketchupom a TFIOS a Ronova verzia HP a... tak.:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď som prečítala to s tým kečupom som sa tak smiala :DD jedno z najlepších fakt :D

      Odstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať