nedeľa 28. decembra 2014

Aj v tomto roku som čítala || prečítané v 2014

O štyri dni sa končí rok 2014 a ja sa už neviem dočkať. Tento rok mi totiž priniesol mnoho vecí či už zlých, alebo dobrých, no najradšej by som určite začala odznova. Avšak keď si spomeniem na to, čo má čaká v roku 2015, už nemám také kladné myšlienky. Viete ako to chodí. Maturita, výška, úplná zmena. Tak ale ešte sme stále v roku 2014, preto som si pre vás pripravila zhrnutie. Čo sa udialo, nejaké tie čísla, počty a grafy, a nakoniec aj knihy prečítané v tomto roku zároveň s celkovým hodnotením. 

 Ak to stále neviete, tak blog existuje už od roku 2011. Založila som ho presne 16.5.2011 cez dómenu bloger.cz, ktorý je až primitívne jednoduchý a práve preto sa mi páčil. Pôvodne som ho založila kvôli môjmu amatérskemu písaniu, chcela som totiž svoju knihu Mocou uväznená niekde prispievať. Stále som ho nevymazala, takže si ho môžete aj pozrieť TU.
Začiatkom tohto roku, presne 13.1.2014 som sa rozhodla presunúť blog na blogspot (a vôbec to neľutujem!!!!).
Odvtedy som získala tri spolupráce, svoju prvú začiatkom leta s iParkom, ďalšia bola s Ikarom, teda s bux.sk a posledná, ktorá sa uskutočnila len nedávno a chválila som sa ňou tu vo veľkom, je so Slovartom. Za všetky spolupráce som nesmierne vďačná a šťastná. Doteraz si pamätám ako som sa pri každej uzavretej spolupráci vytešovala tančekmi po byte.
Môj blog si získal pravidelnú priazeň 41 čitateľov, ktorých obdivujem, že dokážu stále znášať moje reči. Ďakujem Vám všetkým! 
Pridala som 223 príspevkov. Doteraz bolo publikovaných 460 komentárov (ČOŽE?? ako chápem, že tam sú aj moje, ale aj tak :OO). Celkový počet zobrazení stránky je 15 273. Najpopulárnejším príspevkom je augustové Add Yours. Najkomentovanejším príspevkom je siedme Issue.
Okrem toho som blogu založila FB stránku a vlastný Instagram.
To bolo k číslam, teraz poďme ku knihám.
Prečítala som dokopy 47 kníh (príde mi to ako strašne máličko :( ani nestíham dokončiť GR reading challenge).
Od januára až po december zoradené:
Fifty Shades Darker (E.L. James) ****
Clockwork Princess (Cassandra Clare) *****
Playing With the Boys (Liz Tigelaar) ***
Wild Cards (Simone Elkeles) ****
Easy (Tammara Webber) *****
Slammed (Colleen Hoover) ****
Unteachable (Leah Raeder) **
Fallen Too Far (Abbi Glines) ****
Never Too Far (Abbi Glines) ****
Forever Too Far (Abbi Glines) ****
Pride and Prejudice (Jane Austen) *****
The Fiery Heart (Richelle Mead) *****
Point of Retreat (Colleen Hoover) ***
Losing it (Cora Carmack) ****
Faking it (Cora Carmack) ****
Finding it (Cora Carmack) *****
Allegiant (Veronica Roth) ***
The Boy Who Sneaks In My Bedroom Window (Kirsty Moseley) *
Secrets & Lies (Kody Keplinger) ****
Beautiful Disaster (Jamie McGuire) ****
Bully (Penelope Douglas) ****
Hopeless (Colleen Hoover) *****
Maybe Someday (Colleen Hoover) ****
Walking Disaster (Jamie McGuire) **
The 100 (Kass Morgan) ***
Scoring Wilder (R.S. Grey) ****
Veiled Innocence (Ella Frank) *****
Loving Mr. Daniels (B.C Cherry) **
Good (S.Walden) **
The Unbecoming of Mara Dyer (Michelle Hodkin) *****
Breathe Annie Breathe (Miranda Kenneally) ****
Harry Potter and Philosophers Stone (J.K. Rowling) *****
Forbidden (Tabitha Suzuma) **
Reason to Breathe (Rebecca Donovan) ***
Harry Potter and Chamber of Secrets (J.K. Rowling) *****
Čierna schránka (Nina Protušová) ***
The Evolution of Mara Dyer (Michelle Hodkin) *****
The Perks of Being a Wallflower (Stephen Chbovsky) ****
A Different Blue (Amy Harmon) **
If I Stay (Gayle Forman) ****
Gabriels Inferno (Sylvain Reynard) **
Džínsový denník (Zuzka Šulajová) -
Eleanor & Park (Rainbow Rowell) ****
We Were Liars (E. Lockhart) ****
Ugly Love (Colleen Hoover) ****
Easy Virtue (Mia Asher) ****
Amour Amour (Krista & Becca Ritchie) *****
 - aktuálne čítam -
Addicted To You (Krista & Becca Ritchie)
The Reluctant Assassin (Eoin Colfer)

Najhoršia kniha roka
 The Boy Who Sneaks In My Bedroom Window || Kirsty Mosoley 
Jednoznačne. Väčšiu hlúposť som snáď ešte nikdy nečítala a ako má aj Lyn na GR označenie - trees died for this shit, teraz sa to tu perfektne hodí. Pretože chudák stromy, toto bola katastrofa.

Najväčšie sklamanie roka
Experiment || Veronica Roth
Toto by ste už dávno mali vedieť. Už sa mi to ani nechce komentovať, ako veľmi mi týmto dielom Veronica pokazila celú sériu, preto radšej predstieram, že žiaden tretí diel neexistuje.
Najlepšia hrdinka roka
Addison || Veiled Innocence
Úpenlivo som premýšľala, ktorá hrdinka si ma získala najviac, no veľa som na výber nemala. Úprimne vám poviem, že ma nezaujalo veľa hlavných postáv, ale predsa len som nejaké tie dve našla. A nakoniec sa rozhodla pre Addison, pretože si išla tvrdo za svojim, bola tak trošku narušená a zároveň zvodná. Skrátka taká typická hrdinka, akú vždy tvorím ja.
Najlepší hrdina roka
Charlie || Charlieho malé tajomstvá
Je pravda, že mi miestami išiel na nervy, lenže bol taký zlatý, že som ho tu skrátka musela napísať. Aj keď  som čítala aj HP, Harry ma v prvých dvoch častiach nezaujal tak ako vo zvyšných. Charlie je taký kamarát.

Najväčší sexoš roka
 Noah Shaw || séria Mara Dyerová
Ťažké preťažké. Adrian? Nikolai? Noah? Will? Christian? Miles?
Viete koľko ich je? Neviem ani komu moje srdce úplne patrí, ale hádam som dobre vybrala. Noah s Jaceom v tom však stále kraľujú, takže som sa nakoniec rozhodla.
Najkrajšia obálka roka
Čo sa stalo Mare Dyerovej || Michelle Hodkin
Inak by som tu vedela zaradiť hneď niekoľko kníh, no nad Marou ochkám už od augusta. Celá séria má dokonalé obálky, hlavne, keď ich Slovart tak úžasné vytlačil a upravil. Nie nadarmo mám Maru vystavenú obálkou smerom do izby, aby ju všetci videli.

Najoriginálnejšia kniha roka
Harry Potter || J.K. Rowling
Keďže som z neznámych príčin čítala Harryho od tretieho dielu, tak som sa k prvým dvom vrátila tento rok, preto to tu musím zaradiť. Veď je to Harry Potter, preboha!!

Najemotívnejšia kniha roka 
Džínsový denník 4 || Zuzka Šulajová
Emotívne to bolo snáď len u mňa. Plakala som od polky takmer na každej strane a nevedela som prestať. Čudujem sa, že teraz dokážem normálne žiť. Preto som tomu ani nedávala hodnotenie, pretože som nevedela aké. Takto ma ešte žiadne kniha nevyšťavila. 

Najsexy kniha roka
Veiled Innocence || Ella Frank
Učiteľ a študentka. Čo môže byť viac sexy, než zakázaný... ehm... vzťah? Čítala som dosť erotických románov, alebo stačí povedať len že New Adultiek s nejakými erotickými scénami, ale Veiled Innocence určite vyhráva na plnej čiare.

Najzlatšia kniha roka
 Eleanor a Park || Rainbow Rowell
Mám taký pocit, že som sa ešte nikdy nerozplývala nad knihou ako pri tejto. Boli spolu takí... ňunaví, že až. Krásna kniha.
Najčítanejší autor roka
 Colleen Hoover
Začala som sériou Slammed, o ktorej som vtedy ani nevedela, že bude vydaná aj u nás a takto pekne som pokračovala. Colleen má naozaj skvelé knihy, ktoré stoja za prečítanie. Niekedy mám však pocit, že to nie je autorka pre mňa, keďže mi jej tvorba pripadá byť nasilu smutná, aby čitateľa rozplakala. Aj tak však má jej písanie niečo v sebe, čo ma vždy pritiahne a ostatní ju zbožňujú. 
Najlepšia kniha/séria roka
Neviem sa rozhodnúť, preto tu dám niekoľko kníh.
Veiled Innocence || Ella Frank
Čo sa stalo Mare Dyerovej?, Kto je Mara Dyerová || Michelle Hodkin
Harry Potter 1, 2 || J.K. Rowling
 Amour Amour || Krista & Becca Ritchie

Snáď som vás úplne neunudila týmto dlhým článočkom. Inak prajem už dopredu šťastný nový rok, parádne si ho užite!

6 komentárov:

  1. Čo sa stalo Mare Dyerovej si proste musím prečítať :D !!! Len trocha sa do toho bojím púšťať, pretože sa mi to zapáči a tretieho dielu sa nedočkám (obávam sa, že čítanie v angličtine by nedopadlo dobre).
    Inak aj ja som chcela zvoliť Harryho za knihu roka, ale potom som si uvedomila, že by to nebolo fér, kedže ho čítam asi 5. krát a nie je to kniha roka, ale kniha môjho života (ja maniak :DDD).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maru si proste musis precitat!! :D ja uz netrpezlivo ocakavam postarku s tretim dielom. Sice sa trochu obavam aka narocna anglictina tam bude, ale je mi to jedno :DD
      Toto toto :DDD

      Odstrániť
  2. Veiled Innocence mě zaujala už před nějakou dobou, ale nikde jsem ji nemohla sehnat kromě ebooku a ebook nechci. Můžu se zeptat, kde jsi ji koupila?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veiled fakt odporúčam!! :) ale nemám originál knihu, lebo sa ťažko preťažko zháňa, takže som to tiež ebook čítala. :)

      Odstrániť
  3. parádní statistiky... o počtu komentářů si můžu jen nechat zdát :-) a seznam přečtených knih je úctyhodný... moc pěkný článek :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať