pondelok 1. júna 2015

Diary: Maturita, koniec školy, čo teraz? + Photodiary

Fúuuuu, tak Diary som veľmi dlho nerobila :D a keďže už mám prázdniny nejaký ten piatok (druhý týždeň, ak sa nemýlim), tak tu už dávam aj letný banner na Dear Diary :)
Ani už neviem, o čom som naposledy písala, takže sa snáď nebudem opakovať, no mohla by som aj začať už.

Čiže čo sa udialo? No predsa som zmaturovala a úspešne zakončila gympel. Nahorv to boli písomné, o ktorých už ani neviem či som písala, ale len deň pred našim odchodom zo školy nám konečne dali výsledky písomnej. A ako som dopadla? Zo slovenčiny otrasne, ale ja a slovenčina sme nepriatelia odjakživa, takže sa to dalo čakať. Z testu som mala 68,8% a zo slohu 85,7%. Z angliny som bola 5ta najlepšia na škole, ale berme tak, že prví 4 sú z 8-ročného, čo je anglina na oveľa lepšej úrovni na našej škole. Čiže v preklade = bola som najlepšia z našej triedy juchuuuuuuuu. Test som dala na 93,3%  a sloh na 95%.
A ústne? Čo vám poviem, ani nepamätám, kedy som dočítala nejakú normálnu knihu, pretože som sa mučila na maturity a teraz čítam somariny na prijímačky. Celý ten akademický týždeň som sa drvila len dejepis, a zvyšné tri predmety som sa snažila nasúkať do hlavy za posledné dva dni. Čo sa mi so slovinou aleže absolútne nepodarilo, no nejako som to predsa len dala. Bála som sa maximálne tak na deják, keďže ho bolo najviac a bol ako prvý. Proste som nevedela ako to chodí, či ma zavolajú, ako to bude prebiehať, čo si vytiahnem... V neskutočnom strese som bola, aj keď som si hovorila, že proste zmaturuje aj debil, že maturita je len prekážka, ktorú buď preskočím, alebo ma cez ňu prehodia, a že maturita je ako jedna skúška na výške, čiže nič hrozné. No aj tak som bola v strese. Nakoniec som si vytiahla revolúciu 1848/49, čo som úplne zabudla a ani snaživé napomáhanie profky mi nepomohlo osvietiť môj mozog, ďalej to bolo stručné zhrnutie praveku (delenie, odkedy do kedy, čo to je, čo je to antropogenéza, čo je to archeológia, predchodcovia ľudí...) a posledným okruhom bolo medzivojnové obdobie. Nakoniec som sa mohla tešiť z jednotečky :3
Anglina a dejiny umenia už boli neskutočný chill, keď som vedela, o čom tá maturita vlastne je. Anglinu som dala ako pani, aj keď som si tiež nevytiahla to čo som chcela, a na dejinách umenia som tiež totálnu hlúposť vytiahla. Klasicizmus. Úplne som zabudla, že vôbec také obdobie bolo, ale čo to som pospletala (vďaka Pijoan). 
Nakoniec som odchádzala domov s tromi jednotkami a šup sa učiť slovenčinu. Bola som taká unavená, že som sa zvyšných 15 tém, ktorých mi ostalo naučiť sa ani neučila, len proste čítala a nemala ani poňatia, že čo som to vlastne prečítala. Kraska a ešte niekoho, koho som už aj zabudla, som ani nepozrela, už sa mi nechcelo. Takže som sa ráno modlila, aby som si vytiahla niečo z tých prvých 15 tém, najlepšie Antigonu. No nevytiahla som si Smrť Jánošikovu? Nenávidím poéziu! NENÁVIDÍM. Pre mňa to je len kopa nezrozumiteľných slov v nepochopiteľnej vete. Proste som tam sedela, hľadela na ten papier, nič nevedela, čo to popísala (z čoho polovica bola zlá) a počúvala, ako chalan predo mnou odpovedá MOJU TÉMU ANTIGONU :(((((.
Sadla som si na stoličku smrti a čakala, čo sa ma bude pýtať, lebo sama by som absolútne nič nepovedala. Nejak to prebiehalo, o niečom som nemala ani páru, na čo ma triedna sprdla, že sa nemám tváriť, akoby som o tom počula prvýkrát, aj keď ja som o tom naozaj počula prvýkrát. Najlepšie bolo, keď som mala na papieri konským písmom napísané, že ROMANTIZMUS (ale fakt to bolo cez 4 riadky), a keď sa ma spýtala, aké obdobie je tá báseň, tak ja na to: REALIZMUS. Proste............... ach. A keď mi ešte povedala, že "no, Denisa, Botto aj všetci štúrovci, to je obdobie revolúcie 1848/49...." skoro som sa tam začala bezmocne smiať. No nemám ja šťastie na tú revolúciu?
Našťastie mi nakoniec dala dvojku.

Čiže od tej stredy ráno som už mala prázdniny, v pondelok sme sa akurát vrátili odniesť knihy a po vysvedčenia a papá škola! Ok fajn, nie zas papá, lebo v októbri predsa len na nejakú musím nastúpiť. Čo ma privádza k téme číslo 2. Umriem od stresu. Ľudia, čo zrobím, keď ma nepríjmu? Prečo som si dala prihlášky na odbory, kde berú len 15 ľudí? Čo keď ma nepríjmu na prekladateľstvo? Ja nechcem ísť na tú moju otrasnú poistku, že Informačné štúdia, čo to vôbec je? 10.6. mám prijímačky v KE a 11.6. v BA, modlite sa za mňa, ďakujem. Inak do toho jedenásteho by som mala prečítať 6 kníh. Pozrela som si 2 filmy a prečítala najkratšiu knihu z tých šiestich. Myslím, že to nestíham :D Inak tá kniha, čo som prečítala bol Amsterdam od Iana McEwana a bola to neskutočná kofotina. Akože... nemám ani slov. Koniec absolútne, že WTF a celé to bolo také že "nič nič nič ničničničnčinči prosím už skonč".

Inak riešim tiež veci ohľadom brigády, či ísť na tú, čo som bola minulý rok, alebo hľadať niečo nové, čo ja viem. Nič už neviem. Neskutočne som vystresovaná, hlavne kvôli tomu, že budem teraz musieť veľmi komunikovať s ľuďmi, čo nedokážem, lebo som enormne nespoločenský človek, ktorý nedokáže normálne fungovať v cudzej spoločnosti.
Dosť bolo rečí, idem vám sem hodiť fotky, ktorých možno bude aj dosť veľa.


 som fotila a zháňala všetky svoje kresby na projekt na maturu z DEU
 rozlúčka zo školou + chodenie po meste s tablom
 aaa začínam sa mučiť
všade zháňam telové lodičky :(
strážili sme Ajku
som venčila Ellu :)
našla na zemi kus klobasy a nechcela ju pustiť
 nejaké tie snapiky
 ešte zopár z insta
 Eleanor :33 snažila som sa urobiť si tú správnu tapetu :D
 a ešte sa zasmejte na tumblr postoch 
 - Môj život v jednom obrázku
- nie je tam žiaden obrázok
- nemám žiaden život
Kráčanie zo školy posledný deň 
 - Neznášam, keď sa zobudím pokrytá krvou
- hej no, tiež neznášam, keď sa ma niekto pokúša bodnúť uprostred noci
- mám pocit, že sme zažili úplne iné zážitky
 Pri večeri sa nás spýtala sestra, akú farbu má podľa nás tričko jej priateľa. Po tom, čo sme všetci odpovedali sivá, otočila sa k nemu a povedala: "teraz im povedz, akej farby je tvoje tričko podľa teba" a on na to ticho odpovedal: "tmavo biela".
- Keď zabijete chlapa, ktorý má erekciu, ostane jeho penis stáť, alebo čo?
- Vlastne áno, ostane. A potom, keď idú do márnice, kde sú pripravení na pochovanie, človek, ktorý ich umýva a podobne, im ho zlomí, aby ležal rovno.
- "Takže, čo vlastne robíš?"
"Dávam make-up na mŕtvoly a lámem erekcie."
- "Zomri tvrdý" (Die Hard = film Smrtonosná pasca)

7 komentárov:

  1. Gratulujem k úspešnej maturite! :) Ja som tak šla na nosku, že som vedela prvých 15 tém a vytiahla som si 15tku :D :D
    Inak budem držať palce, aby si dala prijímačky. Ja som síce nerobila na UK prijímačky z angliny, to robia len prekladatelia, ale kamoška si tým prešla, tak ak by si chcela, môžem ti zohnať nejaké infošky :D Ale čo som za tie tri roky u nás naučila je, že je dobré vedieť témy a motívy diel, ktoré máš prečítať. My sme mali všeličo na literatúre aj od McEwana tam čosi bolo ale už neviem názov, ale myslím, že to bola perverzná psycho kniha, teda jedna z tých lepších :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) a ďakujem :D no ako Ian mcewan možno nepíše somariny (ako napr atonement uplne dokonalost - aspon teda film :DD) ale toten amsterdam... taká hlupost že dovi. Take kofotiny na prijimacky, oh god :D no som zvedava jak dopadnem :D

      Odstrániť
  2. Pridávam sa ku gratuláciám! :) Ja si vôbec neviem predstaviť seba na maturite, určite budem panikáriť tak, že aj keby som si vytiahla otázku, na ktorú odpoveď poznám, aj tak by mi to vypadlo. :D Ešteže ma to čaká až o tri roky (ktoré zas rýchlo ubehnú, že). Držím ti palce, aby si ešte zvládla prijímačky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujeeem :))
      To je uplne normalne ze v tom strese nebudes vediet ani to co si vedela :D ja som premyslala este aj nad vlastnym menom :DD
      Strasne rychlo to ubieha, teda aspon mne to ubehlo az neskutocne rychlo. :D
      Dakujem :) snad ich zvladnem :D

      Odstrániť
  3. Hiii prekadatelstvo? Aky mas druhy jazyk ? :D napodobne :D
    Mickingbird som zacala citat ale vcera som sa uchylila k filmu (dufam totiz, ze ked si pozrem filmy, nalakaju ma na knihy a bude sa mi lahsie citat :DD)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratulácia k maturite! :) Ako vidím deják sme mali spoločný. Najťažšia maturita asi.. si si vytiahla pomerne dobrú otázku podľa mňa.
    Teraz už len držím palce pri prijímačkách, nech sa ti ich podarí, čo najlepšie urobiť a nech ťa príjmu, kde chceš :)
    Nespoločenský tvor som veru aj ja :D Vysoká škola bude zaujímavá.

    OdpovedaťOdstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať