streda 17. júna 2015

Summer Reading List 2015

Síce mám už prázdniny mesiac, no až teraz som sa dokopala k napísaniu tohto článku. Pre tých, ktorí minulý rok tento článok nepostrehli, tak ide o to, že si vypíšem zoznam, čo mám v pláne čítať cez leto. Recenzie budú označované týmto ↑ banerom a už prečítané knihy z listu budú mať odkaz na recenziu.
Chápeme všetci? Ok, tak poďme začať.
Vlastne ešte chcem povedať, že som sa rozhodla čítať hlavne knihy, ktoré mám doma, alebo teda dočítať veľa rozčítaných kníh.
(inak ako tak pozerám na ten predchádzajúci rok, splnila som veľmi málo kníh z toho zoznamu, až neskôr som y neho prečítala viac kníh než cez to leto :D)

Z mojej knihovníčky/dlho na mňa čakajú

Milénium séria (Stieg Larson): 
Dievča, ktoré sa hralo s ohňom
Muži, ktorí nenávidia ženy 
Vzdušný zámok, ktorý vybuchol
---
Pieseň ľadu a ohňa (G.R.R. Martin):
Hry o tróny
(NIEEEE vôbec tú tieto dve série nie sú druhý rok :DD inak som tu tiež vôbec nemala pôvodne napísané, že ide o sériu Hra o tróny a kniha Pieseň ľadu a MORA :DDD)
---
Taťána a Alexandr (Paullina Simons)
Silver Shadows (Richelle Mead)
The Retribution of Mara Dyer (Michelle Hodkin)

E-booky (eng)

Calloway sisters séria (Krista Ritchie)
With this heart (R.S. Grey)
Lying Out Loud (Kody Keplinger)
Jesses Girl (Miranda Kenneally)
Lux (Courtney Cole)


Re-read

Harry Potter (J.K. Rowling)
- a Ohnivá čaša
- a Fénixov rád
- a Polovičný princ
- a Dary smrti
---
Unteachable (Leah Raeder)


Tento rok som si dala také... reálnejšie plány :D Určite sa splní S láskou Rosie, Medený jazdec 2 a HP4, lebo tie si beriem so sebou na dovolenku. Inak neviem neviem. Ešte Jesses Girl určite uvidíte recenziu, keďže knihy od Mirandy Kenneally sú ako taká tradícia. Stále vyjde jej kniha tesne pred letom a stále to tak aj čítam. No uvidíme :)

6 komentárov:

  1. Asi by som si tiež mala urobiť takýto zoznam a zredukovať ho na splniteľný počet (čo bude samo o sebe dosť náročné :D). Potom som veľmi zvedavá na tvoju reakciu po prečítaní S láskou Rosie. U mňa patrí medzi jednu z obľúbených kníh. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D presne toto :D ze narocne to bolo aj zredukovat na zvladatelny pocet, lebo ako najradsej by som tam dala svoj cely to-read zoznam :DD a na to som zvedava aj ja :) som si akurat prezerala prvych par stran a sa mi pacilo ako to je pisane :) no uvidim :D

      Odstrániť
  2. Tiež som na takýto zoznam chystám :D Si ho dávam v hlave už istý čas dokopy :D
    Môžem použiť ikonku?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Akurát včera som si na Goodreads vytvorila letnú poličku a dala som si tam 8 kníh, ktoré chcem prečítať cez leto. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 8 je ešte celkom rozumné číslo narozdiel od toho môjho :D sa stavím, že veľa toho neprečítam :DD

      Odstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať