piatok 15. januára 2016

Monthly Favourites (December)

Najobľúbenejšia kniha/séria

Koruna z temnoty od Sarah J. Maas a Hero od Samanthy Young. Obe ma dostali, obe trochu inak. Predsa len, sú neskutočne odlišné, ale zamilovala som sa do oboch.

Najobľúbenejšie video

Ako pozerám tak pozerám, tak v decembri som veľmi zaujímavé videá nepozerala... No neviem. Fakt nič lepšie som nevidela a nevedela nájsť.

Najobľúbenejší seriál/film

Neviem sa rozhodnúť (ani si spomenúť, čo som videla). Seriál aktuálne pozerám len The Royals, ktoré za chvíľu končí (a začne sa Black Sails aaaaa :333), takže som musela premýšľať len nad filmami. A prišla som na to, že som vlastne bola na Star Wars. Na polnočnej predpremiére. No keď som si pozrela moje naposledy hodnotené filmy, prišla som na to, že rovnaké hodnotenie som dala ešte ďalším dvom filmom, takže SW asi nebol najobľúbenejší.
Takže sa neviem rozhodnúť, preto tu dám dve.
Prvé je Star Wars: The Force Awakens. Myslím, že som moje dojmy nepísala nikde a ani nebudem. Proste bolo to lepšie než prequely, len mi tam vadilo príliš veľa vecí na to, aby som z toho bola hotová ako ostatní ľudia. Ale nebolo to zlé.
Druhým filmom je The Graduate. Je to film z nejakých 60-tých rokov, ktorému som sa neskutočne dlho vyhýbala. Nejako ma lákal aj nelákal zároveň. Ani neviem ako som sa presvedčila si ho pozrieť, no fakt neľutujem. Bol super a zatiaľ jeden z najlepších filmov spred 1970, ktoré som videla. Skvelo natočený a neskutočne som sa zasmiala. Oplatí sa ho pozrieť. Možno ste videli také voľné pokračovanie s Jen Aniston, ktoré sa volá Rumor Has It... Milujem filmy s Jennifer, takže aj keď to má hrozné hodnotenie, mne sa to fakt páčilo :D

Najobľúbenejšia pesnička

V The Royals v jednej časti na konci pustili nádhernú pesničku, ktorú som z neznámych dôvodov nepoznala a celú tú pasáž zrobila ešte krajšou a ešte smutnejšou. Hneď som si ju našla. Bola to Let It Go - James Bay. Inak The Royals celkovo využívajú skvelé pesničky :)

Najobľúbenejšia kúpená/dostaná vec

Mala by som si zapisovať všetko čo som videla, počula a kúpila, lebo si fakt nepamätám. Dajme tomu, že to budú moje dve vianočné knihy. Jednou je A Court of Thorns and Roses, druhá je grafický román Vampire Academy. Obe som už stihla prečítať a z oboch som bola neskutočne nadšená.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať