nedeľa 30. marca 2014

Diary: Už mám leto


 Stačí mi vyzrieť von a vidím slnkom zaliate ulice, hneď mi to pripomína leto, na ktoré sa už neviem dočkať. Ani si nedokážem predstaviť, že kým nastanú letné prázdniny, musím počkať tri mesiace. A aj keď konečne budem mať voľno, nikam nejdem, čo je dosť smutné, aspoň pre mňa. No friends :(

Nejdeme na dovolenku k moru, nejdem ani sa sestrou do Portugalska, nejdem ani na žiadne kúpaliska, keďže nemám s kým :( Budem len márne dúfať, že mi vyjde brigáda, a miesto nudy doma si budem zarábať.  

Zajtra nie je škola, ideme do divadla, mne sa nechce. Ako vždy keď sa ide niekde mimo školy, nikam nejdem hah. Budem miesto toho cvičiť. A drviť sa na chémiu. Prosím vás pekne, prečo som šla na gymnázium? :(
Celý víkend boli rodičia v Tatrách, som mala super pohodu a vrátia sa, "urob toto urob toto urob toto urob toto!". A taký poriadok tu bol. :(


Tak sa neviem dočkať leta, že už iné pesničky než také tie letné ani nepočúvam. Zavriem oči a už si len predstavujem ako ležím na pláži. Lenže tam nebudem ležať ďalšie dva roky pravdepodobne. 
A ak nepočúvam tie letné, tak dookola dva songy, ktoré sa mi v poslednej dobe mimoriadne zapáčili.






Rada by som si tiež konečne kúpila normálne slnečné okuliare, ktoré sa mi budú aj páčiť. ALE, neviem kde ich zohnať, keďže také aké chcem som našla len na nete. A ešte aj nejaké letné topánky. Alebo len proste topánky. Boli sme v Budapešti na nákupoch, šli sme tam LEN kvôli mne a ja som si kúpila jednú vec, kvôli ktorej som tam ani nešla. :( sad story.


 

Tak a aby som sa k letu priblížila ešte viac, chystám sa urobiť si frappé alebo banánový koktejl. Počúvať Tomorrowland a chillovať. A tiež premýšľať, čo si obliecť v utorok do školy. Och, niekedy neznášam toto ročné obdobie, lebo sa počasie neustále mení a vkuse mi je zima alebo príliš teplo. 

Prajem pekný deň hihi.
xoxo

4 komentáre:

  1. mě už letní prázdniny bohužel nikdy nečekají :( kam jdete se školou do divadla? myslím jako na co :) sluneční brýle je moje každoroční trápení, nikdy se mi žádný nelíbí, za to letní boty jsem si včera přes internet objednala dvoje, tak se těším, až přijdou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak toto su moje posledné letné prázdniny.. aspoň tie stredoškolské. budúci rok už maturita :D
      vôbec neviem že na čo to ideme :d
      toto ze mne sa páčia všetky možné, ale nikdy mi žiadne nesedia :( teda nepasujú :(
      juuu cez čo si si objednala? ja také čo som tam dala najdem len na topshope asose ci new looku a podobne ale tam mi treba paypal :(((((

      Odstrániť
    2. já jsem to kupovala přes nějakou českou stránku, jestli ti to k něčemu bude, můžu se podívat, kde přesně to bylo, mají tam botky fakt hodně levný :)

      Odstrániť
    3. toto, že nemam paypal ta som hladala nejake ceske/slovenske stranky s oblečenim, kde by som aj našla co chcem chapes :D ale beznadejne :D no ked sa ti chce :D :)

      Odstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať