streda 30. apríla 2014

Faking it (Cora Carmack) hlášky



"Kde ste sa spoznali?" spýtala sa mama.
Oh, vieš, vyrazil po mne v go-go bare, kde tancujem, práca navyše, o ktorej ty nevieš.
Miesto toho som povedala, "V knižnici."


Tetovanie lemujúce jeho kľúčnu kosť by bolo napísane ako zlochud miesto zloduch, keby som tam nebola a nezastavila ho.
(lepšie po anglicky: The tattoo curving across his collarbone would have been spelled villian instead of villain if I hadn´t been there to stop him.)

Spencer povedal, "Lebo máš gule z ocele."
Neznášala som, keď to ľudia hovorili, akoby to znamenalo silu a byť muž bolo synonymum. Sila bola aj v žene. "Spence, ja nemám gule. A to je dobré, lebo by vyzerali zle v spodnom prádle, ktoré mám na sebe."
"Spodné prádlo, čo?  Chudák Mace bude smutný, že zdrhol."
Ustúpila som z jeho dosahu. "Aj tak by sa dnes ďaleko nedostal, rovnako ako ani ty."
Prekrížil si ruky cez srdce a zatváril sa ranene. "Si krutá. Vagína z ocele." 

"Prečo si myslíš, že už niekde po svete nebehá zopár malých Milov?"
"Lebo Armageddon ešte nenastal." 

Zmeral som si ho. "Ak povieš, že trest za toto je herpes, končím."


Prisahám, že ten chlap mal niečo ako nadprirodzené schopnosti. Mal tú schopnosť ovládania mysli ako tí z The Vampire Diaries. Alebo na ňom experimentovali nejaký vedci, keď bol dieťa a teraz má, čo ja viem, nejaké extra silné feromóny, ktoré nútia ľudí robiť, ako si on želá.

Hodil vankúš, ktorý držal a trafil ma presne do tváre.
"Teraz, prímerie."
Prekrútila som očami.
"Stalker." 
"Klamárka."
"Debil."
"Milujúca priateľka."
"Si hrozný v urážkach."
"Zdesila si sa, keď som povedal milujúca, takže sa to počíta."
"Zlatý Chlapec."
"Nahnevané Dievča."

Opýtal sa, " Tak čo myslíš? Vyskúšame Operáciu Predstav Svojim Rodičom Pravú Max?"
"Skôr Operáciu Vyvolaj Rodičom Panický Záchvat... ale áno, vyskúšame."

Mace bol fit, ale po tej chudej stránke.
Cade bol... Bože, mal by proste prestať nosiť oblečenie úplne. Plne by som to podporila.

"Čo keby som ti vedela pomôcť dostať sa domov na Vianoce?"
"Prepáč, ale nemyslím si, že by tvoj šéf bol okej s tým, keby som prevzal tvoje smeny tancovania v Trestle."  




"Som vďačný za to, že minulosť je minulosť a je na nás, akú budúcnosť si vytvoríme."
("Im grateful that the past is the past, and the future is ours to make.")

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať