sobota 26. apríla 2014

Neverending story: Book Boyfriends

♥- nikdy nekončiaci zoznam pánov z kníh, po ktorých túži nejedno dievčenské srdce -♥

Prečo si neurobiť zoznam sexošov, aby som vedela, aká veľká book slut som?
Ak chcete, pokojne sa môžete zapojiť a tiež si urobiť takýto článok, môžeme to brať aj ako projekt.
Ak nie, nič sa nedeje, ja si sem aj tak budem pridávať a pridávať, až ich bude... veľmi veľa hah.

- Nie sú zoradení podľa obľúbenosti, ale tak ako ma napadli. Sú očíslovaný miesto odrážok, aby som vedela, koľko ich už mám.

 Neverending story: Book boyfriends začína! (a.k.a. fuck-buddies:D)



1. Christian Grey (50 Shades)
2. Jace Herondale (TMI)
3. Will Herondale (TID)
4. Jem Carstairs (TID)
5. Rush Finlay (Too Far)
6. Augustus Waters (TFIOS)
7. Dimitri Belikov (VA)
8. Adrian Ivashkov (Bloodlines)
9. Tobias "Four" Eaton (Divergent)
10. Patch Cipriano (Hush, hush)
11. Lucas Maxfield (Easy)
12. Lukáš Masubo (Džínsový denník)
13. Peeta Mellark (HG)
14. Damon Salvatore (TVD)
15. Ren Laroche (Wolfsbane)
16. Cameron "Cam" Briel (Fallen)
17. James Stark (HON)
18. Sam Henry (Catching Jordan)
19. Derek Fitzpatrick (Wild Cards)
20. Finn Holmes (Trylle trilogy)
21. Fitzwilliam Darcy (Pride and prejudice)
22. Garrick Taylor (Losing it)
23. Cade Winston  (Faking it)
24. Jackson Hunt (Finding it)
25. Wesley Rush (The Duff) 
26. Dean Holder (Hopeless) 
27. Liam Wilder (Scoring Wilder) 
28. Noah Shaw (Mara Dyer)
29. Jeremiah Brown (Breathe, Annie, Breathe) 
30. Nikolai Kotova (Amour Amour) 
31. Alexander Belov (Tatiana and Alexander)
32. Bemnett Ryan(Beautiful Bastard)
33. Will Sumner(Beautiful Player)
34. Grayson Cole (The Desing)
35. Prince Maxon (The Selection)
36. Prince Kai (Cinder)
37. Wolf (Scarlet)
38. Chaol Westfall (Throne of Glass)
...






1 komentár:

  1. Ahah, tak mám neodbytný pocit, že "book slut" je přesně výraz pro mě :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať