pondelok 26. mája 2014

Nový prírastok: Beautiful

Fú, dlho, predlho som si nekúpila knihu nejakú. Vlastne Krásnu katastrofu som si kúpila už pred mesiacom alebo nejako takto a KONEČNE mi prišla aj druhá časť. Druhá kniha má dve obálky. Jedna je taká, podobná prvej knihe, tá druhá je veľmi veľmi VEĽMI pekná. Svalnaté rameno s tetovaním a k tomu modrý motýľ. Skrátka som veľmi chcela práve túto obálku, tak som hľadala, kde by ju asi mohli mať. Martinus aj Panta Rhei mali tú škaredšiu, no Gorila mala uverejnenú obálku tú peknú. 
Myslela som si, že tú mi aj pošlú. Hlúposť. Poslali mi tú škaredšiu. A to som kamošku preháňala z Optimi v tých horúčavách až na mäsiarskú do mesta a keď sme tam KONEČNE prišli, zistila som, že neberú karty, tak som si musela ísť na hlavnú vybrať prachy a vrátiť sa späť. 

A tak vám sem už rovno pridávam obe knihy naraz, ako nový prírastok. Jednotka je z Panta Rhei a dvojka už viete odkiaľ. Aspoň jedno plus. VEĽMI peknú záložku mi k tomu dali. A to som si hovorila, že martinus mi stále posiela kopu vecí ku knihe aj pekné záložky a gorila poriadne nič. Konečne mám peknú záložku, ktorú sa bojím vôbec používať, lebo ja počas čítania tie záložky ohýbam, prehýbam, žmolím...

Aké symbolické. Keď som čítala z pohľadu Abby, mala som biele nechty, keď čítam z pohľadu Travisa, mám čierne nechty. heh




5 komentárov:

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať