nedeľa 11. mája 2014

Posúď knihu podľa obalu (6)

 Z dielne Syki

Being Jamie Baker

Kelly Oram


Anotácia:
Nehoda, ktorá mala skončiť tragédiou namiesto toho získala sedemnásť ročná Jamie Bakerová mnoho nekontrolovateľných nadľudských schopností. Aby ochránila svoje tajomstvo Jamie sa odstrihne od spoločnosti čím si zaslúži titul ľadovej kráľovnej Rocklinskej strednej. Ale počas napätého stretnutia s hviezdnym quarterbackom Ryanom Millerom doslovne pobozká anonymitu na rozlúčku. Teraz sa nechutne neodolateľný Ryan nezastaví, kým sa mu nepodarí rozpustiť srdce ľadovej kráľovnej a zistiť, čo je na nej také zvláštne. Nanešťastie, Ryan nie je jediná osoba, ktorá chce odhaliť jej tajomstvo. Dokáže Jamie ovládnuť svoje schopnosti predtým, než bude odhalená médiami alebo premenená na vládnu laboratórnu myš? A čo je dôležitejšie, dokáže zviesť Ryana Millera zo stopy skôr, než sa doňho zamiluje?




Môj názor: Obálka sa mi neskutočne páči. Práve kvôli nej som si knihu aj prečítala. Vyzerá zaujímavo, keď je polovica ružová s nápisom knihy a bleskom a druhá polovica tváre nejakého dievčaťa so super vlasmi. Len škoda, že ma tá kniha veľmi nezaujala. Skôr mi príde tak pre mladšie obecenstvo. Ale obálka je naozaj vydarená. 


1 komentár:

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať