pondelok 9. júna 2014

Bloger Tag

Čauky

dnes som zistila, že som bola nominovaná na knižný tag skvelým blogom -  knižnými maniačkami.
Tak hor sa na to, čítajte, komentujte, smejte sa či plačte, čo chcete.

Pravidlá

1. Povedz o sebe 10 vecí.
2. Odpovedz na 10 otázok blogera, ktorý ťa nominoval.
3. Nomimuj 5 blogerov, ktorí majú menej ako 200 čitateľov za deň.
4. Vymysli 10 otázok pre tých, ktorých budeš nominovať.
5. Informuj blogerov, ktorých si nominoval/a.

1. 10 vecí o mne

 - budem originálna a nebudem sem dávať vek, meno či bydlisko :)

1. Som veľmi veľmi veľmi veľmi nerozhodný človek. Nikdy sa v ničom neviem rozhodnúť, preto mi v tom musia pomáhať ľudia. Dosť často sa stane, že ak za mňa niekto v niečom rozhodne, vtedy zistím, že v skutočnosti chcem to druhé.

2. Nemám rada ľudí. Vôbec. Celý náš druh. Všeobecne. Ľudí. 

3. Mojím celoživotným snom je ísť cestovať po celom svete. Úplne všade. Paríž, Londýn, Sydney, New York, Nový Zéland, Afrika atď...

4. Som maniak na seriály. Sledujem alebo som sledovala snáď milión seriálov. Čo pozerám, o tom si v ten moment myslím, že je to najlepší seriál aký existuje.

5. Mojim obľúbeným jedlom je gyros. Vždy, keď niekam cestujeme, všade si musím dať pita gyros a ochutnať. Mala som už v Budapešti, Níreďházy, Prahe, Kitene (Bul.), na Slnečnom pobreží (Bul)  atď, no najviac mi chutil v Grécku.

6. Bola som 8x v Grécku a stále si myslím, že je to najkrajšia krajina.

7. Verím na osud. Verím, že všetko, čo sa stalo sa malo stať, pretože nás vždy čaká niečo nové, nečakané.

8. Som maniak aj na počítačove hry.

9. Nemám rada dotyky s neznámymi ľuďmi a celkovo ľuďmi, no zároveň mi chýbajú objatia. Nikdy ma nikto neobjíma.

10. Bojím sa smrti, otvoreného mora a hlbokej vody (napriek tomu, že milujem potápanie, neznášam, keď neviem, čo je podo mnou), mám fóbiu z pavúkov a všetkého hmyzu. Nedotknem sa ani mŕtveho hmyzu/pavúka ani len dlhou palicou. Bojím sa, že ožijú. - ale milujem HADY :3

2. Odpovede na otázky blogera

1.Čo na čítaní miluješ najviac?
Ten únik z reality. Keď nevnímam nič naokolo. A to, že žijem kopu životov. Žijem životy, ktoré nikdy nebudem žiť. Ako nejaký tajný sen.

 2. Existuje knižná postava, ktorú by si najradšej uškrtil/a? 
Jasné! Umbridgová, Ana Steelova (či ako sa vola tá hlavná hrdinka z 50 shades), všetky postavy z knihy - The Boy Who Sneaks in My Bedroom Window, a vlastne, veľa hlavných hrdiniek, ktoré sú tak trochu mentálne pribrzdené.

3. Aký štýl hudby preferuješ?
No ešte pred rokom by som povedala - ROCK METAL PUNK! Teraz poviem, že všeličo, okrem slovenskej hudby a repu (ALE Macklemora milujem). Rock mám stále rada - Nirvana, GNR, GD, The Pretty Reckless a pod, ale počúvam aj techno sračky či pop hlúposti + Lana Del Rey, Lorde, JOHNNY CASH!! a tak :)

 4. Keby máš možnosť vystupovať v knihe, ktorá by to bola?
To sa nedá vybrať len jedná kniha. VA a HP jednoznačne a samozrejme. No mohla by som pokračovať do aleluja, takže skončím pri tých dvoch. :)Poviem aj, že určite ale že vôbec by som nechcela vystupovať v GOT!! Hneď by som aj zomrela. :(

 5. Domáci autor alebo zahraničný?
 Zahraničný! 

6. Internetové kníhkupectvo alebo kamenné kníhkupectvo?
 Väčšinou kupujem knihy cez net, keďže sú lacnejšie.

7. Ovplyvňuje ťa pri kúpe knihy obálka?
 Jasné, že hej. Obal predáva, ale nehovorím, že vždy. Keď viem, o čo ide, viem, že je to konina, no má to nádhernú obálku, tak si to nekúpim. Ale keď hľadám nejaké knihy, tak ma najprv zaujmú obálky a potom čítam obsah.

8. Pozeráš filmy spracované podľa kníh?
Jasné. Také sú najlepšie, najoriginálnejšie.  

 9.  Na akú knihu sa momentálne najviac tešíš?
Piaty diel Pokrvných pút a posledný diel TMI. Na to už nedokážem dlhšie čakať!! 


10.Čo rád robíš, keď práve nečítaš?
Spím. 

3. 5 nominovaných blogov


4. 10 Otázok pre nominované blogy

1. Keby ste mohli, ktorú postavu by ste oživili, aby sa stala vašou najlepšou kamarátkou/kamarátom?
2. S ktorou autorkou/autorom by ste sa chceli stretnúť a mať jej/jeho podpis? (živý či mŕtvy)
3. Dokážete si predstaviť knihu/poviedku s niekoľkými hlavnými postavami (muži, ženy) z iných kníh? Ako by to asi vyzeralo a koho by ste tam zaradili?
4. Existuje film podľa knihy, ktorý sa vám páči viac, než tá kniha?
5. Koniec ktorej knižnej série (alebo len knihy) bol pre vás najväčším sklamaním? Ako by ste ho zmenili?
6. Čo vás dostalo k blogovaniu? Ktorý blog je vašim vzorom?
7. Keby ste mohli bývať hocikde na svete, kde by to bolo?
8. Aké je vaše najväčšie knižné sklamanie?
9. Ktoré tri mužské postavy si najviac zo všetkých získali vaše srdce? + je nejaká mužská postava, ktorá vás vyslovene nútila premýšľať, prečo nie ste homosexuáli?
10. Ktoré tri hlavné ženské postavy vás najviac uchvátili a naozaj ich beriete ako za nejaké vaše vzory? + je nejaká hlavná ženská postava, ktorá vás donútila sa zamyslieť, prečo nie ste homosexuáli? :D


THE END.
Snažila som sa vymyslieť originálne odpovede a originálne otázky, snáď sa vám to páči :)


 

11 komentárov:

  1. Pekne vypracovaný TAG :) Sme rady, že si sa zúčastnila tejto blogovej reťazovky a tie fakty sú fakt dobré. Napríklad druhý :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) ja som rada, že ste ma nominovali hihihi :3 Hej no :D Ďakujem :D

      Odstrániť
  2. No ideme sa na ten Tag dať :D ..rozmýšľam teraz..keď sme 3 tak 3 odpovede? :D...Inač dík za nomináciu! Máš dosť veľa odpovedí,na ktoré by som odpovedala rovnako ...To Grécko ti strašne závidím :o :o .Pre mňa tiež naj krajina a to som tam ešte ani nebola...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jop moze byt tak, že tri odpovede :) nz :D hej, len toto, že 8x v Grécku a ani raz v Aténach :(((( Ale inak je tam nádherne a to jedlo !!!! :3

      Odstrániť
    2. Presne do Atén chcem ísť... :D :( Teda raz pôjdem..Som si tým istá :D

      Odstrániť

  3. 10.Čo rád robíš, keď práve nečítaš?
    Spím.


    toto si vystihla :D uh, odpovede na otázky...ja sa k tomu dostanem (snáď) v sobotu takže :D
    Grécku som bola raz ako krpec a moc si z toho nepamätám (iba že majú fakt slané more ) a to isté aj o Bulharsku
    Paríž je nádherný (najmä v noci) ale najviac u mňa vedieť aj tak Amsterdam :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Grécko ma fakt slané more, Bulharsko ma nijako neoslovilo a Paríž, jooj :( Tak veľmi tam chcem ísť! Aj do Amsterdamu! Proste všade :D

      Odstrániť
  4. Že maniak na seriály :D tak to sme dve :D a ďakujem za nomináciu, ale ja sa veľmi do takýchto tagov nezapájam a teraz ani veľmi nemám čas. Možno nabudúce :)

    Ale k tomuto odpoviem: 4. Existuje film podľa knihy, ktorý sa vám páči viac, než tá kniha? - Rozhodne Vampire diaries :D Knihy sú otrasné :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nevadiiiii :))

      TVD bolo super PO 4 seriu :D tú som začala a aj prestala pozerať, lebo už koniec tretej bol pritiahnutý za vlasy. ide to s nimi dolu vodou podľa mňa :D

      Odstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať