nedeľa 8. júna 2014

Posúď knihu podľa obalu (7)

 Z dielne Syki

The 100

Kass Morgan


Anotácia:
V budúcnosti žijú ľudia vo vesmírnych lodiach miesto miest, vznášajúcich sa vysoko a ďaleko nad zemskou atmosférou. Nikto nevie kedy, a či vôbec bude niekedy dlho neobývaná planéta opäť obývateľná. Ľudia ale musia čeliť ubúdajúcim zdrojom a narastajúcej populácii, preto vládny lídrovia vedia, že musia opäť získať ich vlasť – predtým, než bude príliš neskoro.
Teraz je stovka mladistvých delikventov poslaná na vysoko riskantnú misiu, aby opäť osídlili Zem. Po tvrdom pristáti tínedžeri dorazia na divoko krásnu planétu, ktorú doteraz videli len z vesmíru. Čeliac nebezpečiu tohto tvrdého nového sveta, snažia sa vytvoriť experimentálnu komunitu. Ale sú prenasledovaní ich minulosťou a neistí ich budúcnosťou. Na to, aby prežili sa musia naučiť dôverovať – a dokonca milovať – znovu.




Môj názor: Napriek tomu, že by sa obálka mohla zdať ako jednoduchá, je úžasná. Teda aspoň podľa mňa. Z diaľky mi pripadala obyčajná a primitívna. Čím dlhšie ju však z blízka sledujem, tým viac sa mi páči. V každom písmene je niečo iné a celkovo mi to príde originálne. Už sa teším, kedy sa začítam do knihy.


6 komentárov:

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať