nedeľa 22. júna 2014

Dany books už aj na FACEBOOKU!!

Názov tohto článku hovorí za všetko... A tiež mi pripomína nejaké reklamy kto vie na čo.
Áno áno, rozhodla som sa založiť FB stránku pre blog. Bude to snáď jednoduchšie dávať takto na vedomie nové príspevky a rôzne iné veci. Môžem tak podporovať ostatné blogy zdieľaním ich článkov či vám povedať o rôznych súťažiach, na ktoré som narazila.

Budem veľmi veľmi VEĽMI vďačná ak stránku lajknete :) (stačí kliknúť na obrázok)
https://www.facebook.com/danybooks?ref_type=bookmark

 Tiež by som bola nerada za... hlúpu, ale fakt by som potrebovala poradiť ohľadom spolupráce s kníhkupectvami, ako to vlastne funguje atď. :D Kto má čas nech sa mi nejako ozve alebo čo.

Ďakujem veľmi pekne za všetko, že vôbec číta niekto moje články.
Prajem pekný deň.
xoxo


 

2 komentáre:

  1. Inspirovala jsi mě k tomu, jak dát čtenářům vědět o facebookové stránce. Díky, díky! A máš to tu super, podle mě si zasloužíš mnohem více pravidelných čtenářů :) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať