streda 25. júna 2014

My summer reading list 2014


Prečo si nenapísať list kníh, ktoré sa chystám čítať cez leto? Rozhodla som sa, že si urobím zoznam, ktorý môžem doplňovať (keď náhodou všetko prečítam :D) a označím recenzie na knihy, ktoré som už z toho listu prečítala. Recenzie budú mať v úvode tú istú ikonku, ktorá je hore (my job, of course).
Summer reading sa, samozrejme, začína od soboty, keďže už vtedy sú v podstate prázdniny. Uvidím, koľko celkovo kníh prečítam, a ČI prečítam všetky zo zoznamu. 

Z mojej knihovníčky/dlho na mňa čakajú

Milénium séria (Stieg Larson): 
Dievča, ktoré sa hralo s ohňom
Muži, ktorí nenávidia ženy 
Vzdušný zámok, ktorý vybuchol

Hra o tróny (G.R.R. Martin):
Pieseň ľadu a mora

Závisť (Gregg Olsen)

Po anglicky

Calloway sisters séria  (Krista Ritchie)
Scoring Wilder (R.S. Grey)
With this heart (R.S. Grey)

Ostatné

Mara Dyerova séria (Michelle Hodkin)
Čo sa stalo Mare Dyerovej?
Kto je Mara Dyerovvá?
Kam zmizla Aljaška (John Green)
Ak zostanem (Gayle Forman)
Charlieho malé tajomstvá (Stephen Chbovsky)

Reread

Harry Potter séria (J.K. Rowling)
Harry Potter a Kameň múdrcov
Harry Potter a Tajomná komnata

Džínsový denník séria (Zuzka Šulajová) (najprv si musím zohnať prvé dve časti, takže ak niekto vie, kde to zohnať lacno - najlepšie zadarmo :D, tak mi dajte vedieť:))
Na vine sú hviezdy (John Green)




9 komentárov:

  1. Držím palce, abys vše přečetla. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Téda máš toho dosť ! :) Držím palce

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dost dost, pochybujem, že všetko stihnem :D Ďakujem :))

      Odstrániť
  3. ja sa s tavím, že z toho neprečítam ani polovicu, ale nevadí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mara Dyerová je super, už netrpezlivo očakávam posledný diel :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja zase netrpezlivo očakavam, kedy sa mi konečne bude chciet ísť si to kúpiť :DD

      Odstrániť
  5. Harryho Pottera ale nenapísala Richelle Mead, ta napísala Vampire Academy. Harryho napísala J.K. Rowling :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jezis maria to som fakt napisala ???? Ze si to az jedna osoba vsimla. Siblo mi ? Ok dik :D

      Odstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať