štvrtok 17. júla 2014

Book gifs and pictures ... (2)

Keďže momentálne nemám chuť recenzovať, kým si neutriedim v hlave ako knihu ohodnotiť, tak som sa rozhodla, že aj tak napíšem aspoň nejaký článok. Vlastne iba popridávam obrázky. Minule sa vám to tak páčilo, tak prečo to neurobiť znovu?
Tu máte niekoľko vtipných obrázkov a gifov. Zasmejte sa :)

"Ja vlastne ani nemám... OCH! Áno, mám! Viem toto."
"Neverím, že som skoro povedala, že nemám žiaden talent."

I: Tvoj rekord prevzalo... JKR: 50 Odtieňov. Predstavte si koľko by som ešte predala kníh, keby bol Harry kreatívnejší s tým jeho prútikom.

 OB: Viggo je ohrozený, lebo mám väčší luk než on. Je ohrozený, to je pochopiteľné. Má ten svoj miniatúrny luk, ktorý vytiahol. Si ohrozený, lebo mám väčší luk než ty!!
VM: Tu nejde o luky. Ide o šípy, chápeš, čo tým myslím?



BC: Váš čaj pán Jackson.
J: Ďakujem. Ďakujem veľmi pekne.
BC: Prepáčte.
J: Nabudúce rýchlejšie.
Je ťažké nájsť dobrého pomocníka, ale on je dobrý.
BC: Je skvelý človek a dobrý priateľ... dúfam, že ním stále je po mojom malom vtipe.
- Vráť trpaslíkom ich horu! - Ale mama!
Vždy sa uistím, že mám pri sebe svoj mobil celý čas.

 
Na vine je kardio. Je to metafora, nosím bežecké šortky, ale nebehávam. Nedovolím vraždiacej veci, aby ma zabila.
I: Len nám ukáž ten skľučujúci, hnusný pohľad. TF: Nie som si istý či môžem takto skoro ráno...
I: Máš skvelú tvár.
TJ: mala by si vidieť moje bradavky.
Prvýkrát, keď ma Liam videl s týmto účesom povedal: "To ako vážne?" A potom som začala spievať Wrecking Ball, on sa nahneval a nerozprával sa so mnou päť minút.
Koho sa snažíme oklamať, sú to Hry o život. Pozrite, všade sú tu kamery, vy hladujete. Jennifer lawrence vyhrala minulý rok. Sú to Hry o život.

I: Ktorú časť tela na sebe najviac milujete? L: Povedal by som, že môj jazyk, pretože môžem ochutnávať veci. J: Ja by som povedal, že to je môj ľavý ušný lalok, pretože je extrémne hebký.



5 komentárov:

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať