nedeľa 31. augusta 2014

Summer Book Haul


Vitajte pri prvom Book Haul.
 Vytvorila som novú rubriku, kam asi ani nebudem pridávať každý mesiac, skôr len vtedy, keď sa mi pošťastí fakt veľa kníh nazbierať. Napríklad Christmas Book Haul, B-Day Book Haul a podobne. 
Teraz som tu však so Summer Book Haul, keďže nám to leto už skončilo (ďakujeme ti všetci, počasie! :C). 

Kúpila (a sestra kúpila) a dostala som dokopy 9 kníh.




Piatu vlnu od Ricka Yanceyho som vyhrala od Maci, ktorá mi s knihou poslala aj odznačiky (ktoré môžete vidieť naľavo) a záložky od Martinus.sk, cukríky, čaje a aj odkaz (ktorý môžete vidieť hore vpravo na fotke :D).
Ešte som síce knihu neprečítala, ale neviem sa na ňu dočkať, no stále nie je čas :(.



TMI: City of Heavenly Fire od Cassandry Clare som si skrátka musela kúpiť. Nevydržala by som do roku 2015... kniha ma dosť stála a stojí ma aj dosť veľké miesto na poličke, ale čo narobím. Ešte stále som sa do nej ani nepustila, lebo nemám čas :(
Havranie dievča od dvojice autorov, ktorí vystupujú pod pseudonymom Erik Axl Sund si kúpila sestra, no určite si to prečítam aj ja, keďže už len obálka vyzerá tak.. nechutne, tajomne a zaujímavo.
  (obe knihy z Pantarhei.sk)



Dôvod dýchať od Rebeccy Donovan mi zaslalo BUX.sk ako recenzný výtlačok. Na knihu som sa naozaj tešila a ako to dopadlo si môžete prečítať v recenzii.
Kniha vychádza 16.9.2014.


Naprieč vesmírom od Beth Revis som objavila v neskutočnej akcii na Gorila.sk. Kniha stála 3€, no nekúp to. Už sa na to teším, pretože som od mnohých ľudí počula pozitívne ohlasy, je to tenká knižočka a má peknú obálku. To snáď zvládnem raz-dva.
Z Gorily som si objednala aj Silver Shadows od Richelle Mead. Už keď som (kto vie kedy) dočítala Ohnivé srdce, vedela som, že na preklad Strieborných tieňov nevydržím čakať. A hneď keď kniha vyšla som ju hľadala a hľadala, objavila som ju na Gorile a po mesiaci (konečne) mi prišla. Teraz je naozaj náročné urobiť si zoznam, čo skôr chcem čítať. No dúfam len, že knihu prečítam skôr než vyjde preklad v decembri, aby som nenadávala, že to som v pohode mohla počkať heh.



Ďalší recenzný výtlačok mi prišiel od iPark.sk. Čo sa stalo Mare Dyerovej od Michelle Hodkin bol vlastne môj prvý recenzný výtlačok vôbec. Tak veľmi som sa tešila na túto knihu, pretože mi každý radil, aby som si to už konečne prečítala, tak som aj urobila. Môžete si prečítať recenziu.






 Najprv poviem, že obrázky som do článku náhodne klikala a teraz len sledujem, že som ich vybrala presne podľa vydavateľstiev/kníhkupectiev hahah.
Čiernu schránku od Niny Protušovej mi zaslalo opäť Bux.sk ako recenzný výtlačok, a musím povedať, že obálka je do-ko-na-lá. Milujem YOLi.sk. Maju úžasné obálky. Knihu poctivo čítam a onedlho môžete čakať recenziu.
Odviaž sa od Keri Smith som si kúpila ja (v kamennom Martinuse). Je tiež od Yoli a aj táto obálka sa mi páči. Zatiaľ som ju nijako nepoškodila a ešte som ani nesplnila veľa úloh, lebo som nemala čas (už xtý-krát sa vyhováram, fakt som nemala čas :D).
Recenziu som nepísala, ale pridala som prvý článok s fotkami mojich výtvorov.


Dúfam, že sa vám článok páčil, zaujal, a páči sa vám aj bannerik, ktorý som vytvorila :)

7 komentárov:

  1. Fuu, City of Heavenly Fire vyzerá ako poriadna bichľa aj na fotke :D Inak pekné kúsky, Piatu vlnu a Čiernu schránku by som chcela aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A aká ťažká je! :D na to, že je to paperback ta fakt... :D
      ďakujem :) Piatu vlnu si už aj ja chcem prečítať :DD

      Odstrániť
  2. Brala bych naprosto všechny knížky! :D ale nejvíc si chci přečíst Havraní dívku a Pátou vlnu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja si chcem už konečne prečítať piatu vlnu :DD

      Odstrániť
  3. Naprieč vesmírom je vážne parádne, odporúčam! :) A Havranie dievča? Strašne divná obálka, ale na druhej strane zaujímavá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To si ďalšia. Och len sa musím preniesť cez môj blok v hlave :D
      Neskutočne divná, to je fakt :D práve to ma na knihe láka :D

      Odstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať