štvrtok 4. septembra 2014

My wishlist | waiting for gifts


Nedávno ma tak napadlo si urobiť Wishlist zoznam, nech nezabudnem, čo všetko si chcem kúpiť a túžim po tom, aby sa mi kniha týčila na poličke. 
Toto bude jeden základný zoznam, ktorý (dúfajme len) budem obnovovať každý mesiac.

A keby sa vám náhodou zdalo, že sa to tu nejako nemení, určite zájdite na môj GR profil, kde mám rovnaký zoznam, ktorý zrejme budem update-ovať častejšie hihi

So lets begin
 
Grafický román po ktorom túžim už veľmi veľa rokov a stále ho nemám. Ja, taký milovník VA a ešte stále to nemám prečítané :((
Vampire Academy
Frostbite
Shadow Kiss
Jediná smutná správa je, že nikde už nie sú, jedine ak na nejakých bazároch ich pohľadám :(
Metlobal v priebehu vekov
Fantastické zvery a ich výskyt
Rozprávky Barda Beedla
Infini (B. a K. Ritchie)
Illuminae (Kaufman, Kristoff)
Passenger (Alexandra Bracken)
The Glittering Court (Richelle Mead)
A Court of Mist and Fury (Sarah J. Maas)

Dávam tu rovno celú sériu a nie len prvý diel, pretože to je rovnako epická séria ako VA, HP, či TMI. proste sa to každému páči a som si istá, že sa bude aj mne, len si musím nájsť na to čas heh.
(Rick Riordan)
Zlodej blesku
More oblúd
Kliatba Titanov
Boj o labyrint
Vojna bohov
Drahokamy od Kerstin Gier
Rudá jako rubín
Modrá jako safír
Zelená jako smaragd
Túto sériu si chcem prečítať už dosť dlho, ale stále som sa k nej nedostala. Odvšadiaľ počúvam samé chvály a k tomu tie nádherné obálky. Ach.
(Marissa Meyer)
Cinder
Scarlet
Cress
Fairest
Winter

Knihy, ktoré som čítala
a aj napriek tomu po nich túžim, pretože sú dokonalé

Moja obľúbená stand-alone kniha - The Duff. Genialita z pera Kody, po ktorej túžim odkedy som ju prečítala. Potrebujem ju mať na poličke, aby som ju mohla dennodenne čítať. Môj knižný svet by bol úplne iný, ak by som neprečítala The DUFF knihu.
The Duff (Kody Keplinger)
A Midsummers Nightmare (Kody Keplinger)
Amour Amour (K. a B. Ritchie)
Veiled Innocence (Ella Frank)
Séria Hundred Oaks (Miranda Kenneally)
Catching Jordan
Stealing Parker
Thinks I Can´t forget
Racing Savannah
Breathe, Annie, Breathe
Jesse´s Girl
Mám prvý a tretí diel. A v pokoji by som ten tretí vymenila za ten druhý, len aby som si mohla hovoriť, že séria je len dvojdielna. Po Divergencii sa mi Rezistencia veľmi páčila, takže ľutujem, že ju nemám.
Rezistencia (Veronica Roth)

Videli ste tie obálky? Ja som nič krajšie už dlho nevidela. Na to ani neexistuje pomenovanie aké úžasné sú. Urobila by som čokoľvek, aby som mala tento box. Už len pozrite na tú škatuľu ako vyzerá a tie boky kníh tvoriace Rokfort. Ach.
HP 1
HP 2
HP 3
HP 4
HP 5
HP 6
HP 7

A toto ľutujem najviac, že nemám, pretože VA je moja all-time obľúbená séria. Nikdy ju nič neprekoná. Bez tejto série by bol môj knižný svet iný ak by vôbec existoval. 
Potrebujem vlastniť túto sériu! Chcem to, chcem a chcem a chcem!
A prosím si hihi.
Jediné uspokojenie je, že mám doteraz všetky vydané knihy spin-off - Pokrvné putá :)
(Richelle Mead)
Upírska akadémia
Mrazivý bozk
Tieňom pobozkaná
Krvavý sľub
Spútané mágiou
Posledná obeť

8 komentárov:

  1. K tomu Percymu už rovno pripíš Bohov Olympu :D keď začneš jedno neprestaneš :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Barbora: To som chcela napísať :D :D

    Foxy: Ale áno, PJO je super a Bohovia Olympu takisto, už sa veľmi teším na tretí diel. A k tým ostatným TMI mám doma skoro celé, už mi chýba iba posledný diel a štvrtý má požičaný moja kamoška. Z TID mi tiež chýba iba posledný, ale čítala som ho v angličtine. The DUFF a Midsummer´s nightmare sú super knihy, obidve úplne že zbožňujem a tiež by som ich rada mala, ale teraz by som si asi najradšej kúpila Snow like ashes, Throne of Glass 2 a 3 (lebo mám len jednotku, ale čítala som všetky) a ešte Collide, ale to má vyjsť až v decembri. :/ Jááj a tiež by som chcela We were liars a Lovely Vicious :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj throne of glass ma láka prečítať si, hmmm :D a we were liars by som chcela aj ja, zaujímavú recenziu to má, takú lákavú, snáď to nebude blbosť :D

      Odstrániť
  3. TMI by som tiež chcela, ale mám aspoň TID! A s VA to mám ako ty - tiež by som chcela aj základnú sériu a nemám, ale kupujem aspoň Bloodlines.:D Hoci tam som trochu sklamaná obsahom.:(
    Ten HP box je awesome!
    A na I'll give you the sun som maximálne zvedavá.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hi5 potom :D a to ani toto bloodlines asi nebudem mat cele v jednej edicii, lebo silver shadows mam po anglciky a ostatne po česky :D ale nevadi :D ja som asi jedina nesklamana na tomto svete :D jedine co by som richelle navrhla, tak všetky knihy skratit o nepotrebne pasaze a dokopy by cela seria zrejme vyšla na 3 knihy :D
      hej ne?! ja ho tak strašne chcem :(
      detto :)

      Odstrániť
  4. No rozhodne doporucuji Percy Jacksona, Harry Pottera, Pekelne stroje a Nastroje smrti :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. HP som uz citala a aj to mam, ale chcem tie anglicke paperbacky lebo su DO-KO-NA-LE :3
      Percyho si už dlho chcem prečítať, ale nejako stále nebol čas :D

      Odstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať