piatok 12. septembra 2014

Unboxing 3 - Opäť raz som vyhrala = oslavujem


Áno, áno, opäť raz som vyhrala. Vlastne to nie je "opäť raz", ale len DRUHÝKRÁT!! A užívam si tento krásny pocit, pretože u nás v rodine je taká tradícia, nikdy nič nevyhrať. Takže si každú výhru nesmierne cením.
Knihu som vyhrala u Neliss v TEJTO súťaži.

A čo som teda vyhrala? Anjeli noci od Mirky Varáčkovej. Síce som od Mirky čítala len jednu knihu, aj tá ma však stihla nalákať na jej ďalšie diela. Totiž, nečítam často slovenské knihy, no vyberám si autorky, ktoré naozaj píšu skvele a ľahko ma zaujmú (a tiež mladučké autorky, ktoré len začínajú, ale to už viete). Miroslava patrí k tým autorkám, od ktorých si rada prečítam viac kníh.
Len... má to jednu chybu, momentálne trpím čitateľským blokom. Som nejaká príliš prečítaná, takže som si dala chvíľu oddych od kníh, aj preto teraz nevidíte žiadne recenzie. 
Okrem knihy som obdržala aj kopu záložiek, tetovačky (hihi) a podobné srandičky. Och! A záložku s podpisom Andyho Weira, ktorého knihu Marťan teraz nájdete všade a na GR má skvelé hodnotenie!

A zabudla som spomenúť tú lenivosť celej rodiny a pošty, keďže poštárke sa zrejme nechcelo chodiť po schodoch, tak šupla len lístok do schránky, aj keď boli všetci doma, a schránku som nakoniec išla skontrolovať až ja. Vybrala som troj-kilovú guču letákov a, samozrejme, aj ten žltý papier s tým, že kniha mi prišla už pred tromi dňami. Mne sa tak veľmi nechce chodiť na poštu, nakoniec som sa tam však dokopala a tak tu máte tento skvelý článok.


8 komentárov:

  1. Zaujímavý pocit, takto vidieť rozbaľovanie balíčka, ktorý som balila.:D Som rada, že si šla tú schránku otvoriť a výhra sa k tebe nakoniec dostala.:D Akurát si asi trošku poplietla v článku meno autorky...:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kurnik kurnik ja som dilino. To si nevsimaj, pisat clanok po dvoch pivach a o pol 11 vecer asi nebol dobry napad :DDDD.. preco som vlastne napisala veronika... ? :DDD

      Odstrániť
  2. S výhrami som na tom podobne, skoro nikdy sa mi nepodarí vyhrať. :D Uži si knižku, je to pekná oddychovka.
    A neboj, nie si sama, ani mne sa nechce príliš čítať v poslednej dobe. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Komu dobre :D :D blahoželám :D

    Inak to s tým čítaním je v dnešnej dobe fakt na prd. Čo som si všimla, viac ľudí s tým má v poslednej dobe problém. Mne sa iba veľmi ťažko sústreďuje, akosi sa do žiadneho príbehu neviem poriadne vžiť.
    Hádam to čoskoro prejde :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeeeem :33

      presne presne toto ! proste vsetko ma hned lahko rozptýli. :(

      Odstrániť
  4. Gratuluji! Tuhle knihu neznám, tak se těším na recenzi :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať