streda 22. októbra 2014

BTW: The Characters Book Tag

Ďalší deň, ďalší tag. Dúfam, že sa vám zatiaľ páčili a neotravujem vás s tým.
Dnes to bude tag o knižných postavách. Je desať otázok a na ne vybrať najvhodnejšiu postavu.
Ide sa na to.

1. Ktorá postava je najdrsnejšia?
Rose! Jednoznačne Rose! Kto by si o nej nemyslel, že nakope každému zadok? Už od začiatku knihy je tá bojovníčka, aj keď ešte nie práve najspôsobilejšia. No na konci je z nej drsná ženská, ktorú milujem. Úžasná hrdinka a má dokonca aj skvelé hlášky. Moja najobľúbenejšia hrdinka všetkých čias!

2. Ktorú postavu najviac nenávidíš?
Hm, tak tu by sme mohli polemizovať. Hlavnú postavu alebo vedľajšiu? Tých hlavných by sa našlo niekoľko, ako napríklad Ana z 50sog. A vedľajšia? Umbridgová. To bola jedna hnusná postava, ktorú by som fackovala jedná radosť. Ako dokáže niekto vytvoriť takú hnusnú postavu, ktorá tak lezie na nervy?

3. Keby si mohla chodiť s hocijakou postavou, ktorá by to bolo a prečo?
Ha ha ha...
Vtipné.
Ako si mam vybrať? Asi by som to mala nastavené tak, že v pondelok a stredu by to bol Jace Herondale, v utorok a štvrtok Noah Shaw, cez víkendy Lukáš Masubo a v piatok... hmm, tam by sa striedal stále niekto iný. Môže byť tak? Súhlasíte? 


4. Keby si mohla zmeniť nejakú postavu hocijakým spôsobom, ako by to bolo?
Tak toto je veľmi zaujímavé, lebo ma ani nič nenapadá. Naozaj, vážne, práve som prezrela celý svoj GR či nejakú takú postavu (knihu) nenájdem, ale nič. Maximálne ma asi napadá, že by som zmenila povahy všetkým hlavným hrdinkám, ktoré mi liezli na nervy a to by bol riadne dlhý zoznam. Napríklad by som zmenila takú Anastastiu z 50sog, pretože ja naozaj chcem milovať tú sériu, aj keď mi lezie na nervy, má to nejaký ten základ, lenže tá hrdinka... Nemám k nej slov. Ako môže niekto vytvoriť tak hlúpu hrdinku? Tak naivnú a bez štipky sebadôvery. Ach, bila by som ju. Ale už keď sme pri tom, tá séria by si zaslúžila viac zmien než len v hlavnej hrdinke. Takže vybrať ničo iné naozaj neviem, pretože ja beriem postavy tak, ako ich autori napísali a nepremýšľam o nich ako, čo by bolo keby boli také a také. 


5. Ktorá postava podľa teba urobila všetky rozhodnutia zle, ktoré ani nič nepridali knihe?
Chvíľu som premýšľa a hneď mi aj došla odpoveď do mojej hlavičky. Predsa Pigeon. Nie fuj, ako sa volala? Zabudla som. Upsík. Abby!! Spomenula som si.
Takže moja odpoveď je Abby, pretože tá mala každú kapitolu svoje chvíľky hlúpych rozhodnutí. Nechcela si začínať s takými hazardujúcimi zlými chlapcami, a hľa, dala sa s jedným dokopy. Nechcela si s ním začínať a hľa, stala sa jeho kamarátkou. Nechcela si s ním začínať a hľa, prijala stávku, o ktorej vedela, že ju prehrá. Presťahovala sa ku nemu na istý čas. Dala sa s ním dokopy. Rozišla sa s ním. Dala sa s iným dokopy aj keď nechcela a rozišla sa s ním. Potom sa chcela dať s tým prvým dokopy, ale on potom dal nejaký preslov a ona s hrdosti radšej trpela ďalšie mesiace. A nakoniec sa aj tak dali dokopy. Načo? Krásna katastrofa mohla mať pokojne jednu či dve kapitoly a koniec. Tie hlúposti medzitým si autorka mohla odpustiť, teda hrdinka by nemusela toľko vymýšľať a rovno povedať čo chce.

6. Ktorá postava bola najlepší zloduch, ktorého si milovala až neznášala? 
Asi určite Voldemort. Veď on bol taký super. Taký hadí muž, krutý, svojim spôsobom aj temne vtipný. Rada by som bola jeho Bellatrix hihi. Kto nemiluje Voldemorta, aj keď je to hnusný sviniar? Hláste sa a pošlem na vás temné sily!

7. Najobľúbenejšia vedľajšia postava s najväčším srdcom?
Mám takú otázku, Ron a Hermiona sú také vedľajšie postavy alebo zarovno s Harrym hlavné? Pretože ak vedľajšie tak obaja. Sú úplní úžasní priatelia s gigantickým srdcom a nepoznám človeka, ktorý by ich nemal rád.
A ak to nepočítate tak potom Denisa Masubová z Džínsového Denníka. Taká šialená, divoká, priateľská, milá a skvelá kamarátka. Veľmi som ju mala rada a dúfam, že jej maličkosť bude aj vo štvrtom pokračovaní série.

8. Ktorý je tvoj najobľúbenejší fiktívny romantický vzťah?
To som už v jednom tagu, myslím, už aj spomínala. Teda vtedy to bola otázka, ktorý je môj obľúbený párik a odpovedala som, že Rose a Dimitri. Tentoraz poviem však Lukáš a Paula, pretože ich vzťah sa mi veľmi páčil. To, ako si neviseli na perách, neocmuľkávali sa stále, obaja boli úplne odlišní, Lukáš si z Pauly tak zlato uťahoval a aj tak sa tak krásne ľúbili. A ja ľúbim ich.

9. Ktorá postava bola podľa teba najsilnejšia?

Napadá ma Tris alebo Katniss. Tris videla pred vlastnými očami ako jej zabili oboch rodičov (spojler, ups), mala samovražedné sklony, aby zachránili kamarátov, sama zabila kamaráta a videla ešte niekoľkých umierať. A stále sa držalo a išla ďalej. Ale ani Katniss od nej nemá ďaleko, ktorá každý rok musela tŕpnuť a čakať, či ju náhodou nevyberú do Hier o život. Hladovali, starala sa o celú rodinu, o svoju milovanú sestru a matku, a nakoniec jednu z nich uvidela umierať (spojler, zase). Stratila kamarátov, lásku a na chvíľu  určite aj zmysel života. A aj tak sa držala a hrdo bojovala za ľud.

10. Kto je tvoja najobľúbenejšia hlavná postava?
Aby som trochu zmenila výber postáv (samé ženy), tentoraz poviem Harryho Pottera. Lebo je to, sakra, Harry Potter! Chlapec, ktorý prežil! Chlapec s jazvou na čele! Chlapec so skvelými priateľmi a úžasnými dobrodružstvami. Nikdy mi neliezol na nervy, nikdy ani nebude, vždy ho budem milovať! A vždy budem smutná, že jeho úžasné príbehy už skončili.

Už len dva dni vás budem otravovať a potom koniec. Snáď sa vám aj tento tag páčil :)

3 komentáre:

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať